Kontanthjælp som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

PiaRW

Jeg bor med min kæreste (2 år), vi er hverken gift eller forlovede. Han ejer en bil. Jeg tænkte om jeg kan modtage kontanthjælp selvom han ejer en bil, det har vel ikke noget med min situation at gøre? jeg er gravid med et ønskebarn og 8 uger henne, og finder det frustrerende hvis jeg bliver målt efter hans indkomst og ejendele, hvis jeg skal på kontanthjælp under/efter graviditet. Nogen som ved noget om dette? (Kolding kommune)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Turtles

Så længe i ikke er gift har hans økonomi intet med din kontanthjælp at gøre.. (jeg er selv på kontanthjælp)

Anmeld

20. maj 2011

Miia90

Du må gerne modtage kontanthjælp selv om din kæreste har bil. det har min nemlig, vi bor sammen. hvis du er under 25år og når du er 12+0 kan du søge mere i kontanthjælp

Anmeld

20. maj 2011

Saram

Altså er ikke helt sikker på det med bilen, men kunne da ikke forstille mig at det havde noget at sige ?
Det handler vel om dig og DIN situation..

Bor selv i vejle og får kontanthjælp. Efter uge 13 steg min kontanthjælp til 7845 efter skat.

Tror det er 9000 et eller andet før skat.

// Sara Alrø, 39+1.

Anmeld

20. maj 2011

PiaRW

Jeg er under 25, så det lyder bare godt! Var så bange for det ville have noget at sige. Tak for svar damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.