Ovitrelle? Bivirkninger ved mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

rikke-aka-rapanden

Hej piger:-)

Nu har jeg googlet som en gal, og kan altså ikke finde noget om bivikrningerne... Så måske nogle af jer ved om man kan få kraftiger mens, og flere klumper, efter brug med ovitrelle? Syntes min mens er ret voldsom denne gang, smerterne har også været værre end normalt, faktisk så jeg har måtte pruste og stønne som om jeg skulle føde

Min mens er desuden også kommet før den plejer, men det gør mig bestemt ikke noget, for så kan vi hurtigere komme igang med næste forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

nielsen80

Jeg har ikke lige haft de bivirkninger, du beskriver ved ovitrielle, men havde dem derimod ved Crione(gele som man tager i sidste fase af IVF). Tror hormonerne virker meget forskelligt på os, og er sikker på det ikke er unormalt. Nu skriver du ikke lige hvilken behandling, du har været igennem - men hvis du har taget andre hormoner(feks. pergotime), så er nogle af disse jo med til at opbygge din livmoderslimhinde, og det giver derfor god mening at du bløder lidt kraftigere.

Held og lykke med babyprojektet

Anmeld

21. maj 2011

AndreasMor84

Jeg har ikke haft den slags bivirkninger ved ovitrelle.. jeg havde mere hovedpine osv.

Anmeld

26. maj 2011

rikke-aka-rapanden

nielsen80 skriver:

Jeg har ikke lige haft de bivirkninger, du beskriver ved ovitrielle, men havde dem derimod ved Crione(gele som man tager i sidste fase af IVF). Tror hormonerne virker meget forskelligt på os, og er sikker på det ikke er unormalt. Nu skriver du ikke lige hvilken behandling, du har været igennem - men hvis du har taget andre hormoner(feks. pergotime), så er nogle af disse jo med til at opbygge din livmoderslimhinde, og det giver derfor god mening at du bløder lidt kraftigere.

Held og lykke med babyprojektet

eg er ikke på hormoner, kun ÆL-sprøjten :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.