Børnebutikker med MEGET børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Mor til Mike

Jeg har været i babysam, ønskebørn og baby outlet og jeg synes ikke de har et særligt stort udvalg af babytøj. Jeg er nærmest skuffet over hvor lidt de egentlig har at vælge imellem. Er der slet ikke en børnebutik hvor man kommer ind og så er der børnetøj overalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

slettet_7530

Misselbek skriver:

Jeg har været i babysam, ønskebørn og baby outlet og jeg synes ikke de har et særligt stort udvalg af babytøj. Jeg er nærmest skuffet over hvor lidt de egentlig har at vælge imellem. Er der slet ikke en børnebutik hvor man kommer ind og så er der børnetøj overalt? 

Jo da, Seedes forretninger, alle de fede små specialforretninger med børnetøj,samt HogM

Anmeld

19. maj 2011

Mor til Mike

Albertesmor skriver:

Jo da, Seedes forretninger, alle de fede små specialforretninger med børnetøj,samt HogM

Okay, kan bare ikke rigtig finde nogle små børnebutikkr..

Anmeld

19. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Misselbek skriver:

Okay, kan bare ikke rigtig finde nogle små børnebutikkr..

Er det til en baby eller et større barn?

Jeg bruger meget de butikker der hedder Name It..

Anmeld

20. maj 2011

Mor til Mike

Sjl-msl-Mkl skriver:

Er det til en baby eller et større barn?

Jeg bruger meget de butikker der hedder Name It..

Det er til baby .. 

Anmeld

20. maj 2011

L.J.L

Misselbek skriver:

Magasin har rigtig meget til børn i alle aldre, og så har de rigtig mange fede mærker

Anmeld

20. maj 2011

Maja_4000

H&M , Name It og så faldt jeg over Next den anden dag .. De har såååå meget sødt ! Ville ønske vi havde sådan en her i byen

Anmeld

20. maj 2011

funklestjernmoren

Maja_4000 skriver:

H&M , Name It og så faldt jeg over Next den anden dag .. De har såååå meget sødt ! Ville ønske vi havde sådan en her i byen

Next har altså en rigtig fint online shop.

Og forsendelse til DK er ingen problem.

Anmeld

15. juni 2011

misspippi

Vi har en kæmpe butik her i Låsby, der hedder Børnebiksen. Der bugner det af tøj og alverdens andre ting.

Skøn butik med god service og tøj til rimelige priser

Anmeld

15. juni 2011

Mor til Mike

misspippi skriver:

Vi har en kæmpe butik her i Låsby, der hedder Børnebiksen. Der bugner det af tøj og alverdens andre ting.

Skøn butik med god service og tøj til rimelige priser

Super, tak måske skulle man lige tage der omkring en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.