Ikk meget liv idag..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

JuliaNielsen

Heej Tøzer,.'

Har været forbi sygehuset fordi jeg ikke troede jeg havde mærket liv, men da viste det sig det blot var nervøsitet der gjorde jeg ikke reagerede/mærkede ham,. Igår var han helt vild, så meget at jeg måtte gå i seng kl 18,30 pga kvalme og svimmelhed, fordi han boksede og rullede sådan rundt.. Men idag kan jeg ikke huske jeg har mærket ham, kan stress havde noget med dette at gøre,. Mig og manden skal holde 20 og 40 års fødselsdag på lørdag og hele dagen har vi gået og kørt frem og tilbage for at handle osv, og dækket bord og gjort rent..! så tror i det er fordi der har været så meget andet at tænke på ..?

julia 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

A&F

Prøv at lægge dig og fokuser på babys bevægelser i maven. Når man har haft travlt og skal nå en masse ting, kan man godt glemme at bemærke, at den lille sparker osv. Har selv oplevet det, hvor jeg så har spurgt mig selv, om jeg har mærket baby i dag. Derfor har det hjulpet, at jeg hviler mig lidt, og så mærker dens bevægelser

Anmeld

19. maj 2011

JuliaNielsen

A&F skriver:

Prøv at lægge dig og fokuser på babys bevægelser i maven. Når man har haft travlt og skal nå en masse ting, kan man godt glemme at bemærke, at den lille sparker osv. Har selv oplevet det, hvor jeg så har spurgt mig selv, om jeg har mærket baby i dag. Derfor har det hjulpet, at jeg hviler mig lidt, og så mærker dens bevægelser

Det tror jeg jeg vil gøre så :-D

Tak for rådet <3

Anmeld

19. maj 2011

A&F

JuliaNielsen skriver:

Det tror jeg jeg vil gøre så :-D

Tak for rådet <3

Anmeld

20. maj 2011

Nessie

Jeg fik at vide af JM, at når jeg gik rundt, så vuggede jeg den lille i søvn, så de dage hvor jeg fik bevæget mig meget, så sov han stort set hele tiden

Anmeld

20. maj 2011

JuliaNielsen

Nessie skriver:

Jeg fik at vide af JM, at når jeg gik rundt, så vuggede jeg den lille i søvn, så de dage hvor jeg fik bevæget mig meget, så sov han stort set hele tiden

Tak :-)

Ammen han har været aktiv siden når jeg har siddet ned, så har han sparket helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.