2 1/2 og tisser konstant om aftenen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Henri84

Jeg bliver snart sindsyg
Elias har været blefri nogle uger nu, og det går bare sååå godt, med stort set ingen uheld Han får ble på til natten, som er en anelse våd om morgenen stadig..
Nu har vi så bare fået det problem at han nægter at tisse i bleen...
Og han skal tisse KONSTANT her om aftenen, han blev puttet kl. 19 i dag og sover endnu ikke fordi han er ude og tisse hvert 15. min eller noget i den stil.. Han tisser hver gang...
Men hvorfor skal han tisse så meget her om aftenen? Har i også oplevet det i forbindelse med blestop, eller i forbindelse med andre ting?
Er der noget vi kan gøre, for det er da godt nok en smule belastende at rende ud med ham hele tiden + han jo falder alt for sent i seng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Malthes mor

Hvor meget drikker han efter kl.17 sådan cirka? Jeg spørger fordi, vi måtte rationere Mikkels indtag af vand/mælk da han smed bleen, for ellers havde vi også det renderi.

Og det hjalp.

Anmeld

19. maj 2011

Henri84

Malthes mor skriver:

Hvor meget drikker han efter kl.17 sådan cirka? Jeg spørger fordi, vi måtte rationere Mikkels indtag af vand/mælk da han smed bleen, for ellers havde vi også det renderi.

Og det hjalp.

Vi spiser omkring kl. 17 hvor han selvølgelig drikker til, som regel 1-2 glas mælk.. Og så får han lige nogle få mundfulde vand efter han har fået sin medicin lige inden sengetid.. Så synes ikke det er fordi han drikker voldsomt meget om aftenen...

Anmeld

19. maj 2011

SussieThyssen

Henri84 skriver:

Vi spiser omkring kl. 17 hvor han selvølgelig drikker til, som regel 1-2 glas mælk.. Og så får han lige nogle få mundfulde vand efter han har fået sin medicin lige inden sengetid.. Så synes ikke det er fordi han drikker voldsomt meget om aftenen...

Mælk er ikke det bedste a give om aftenen, for det virker vanddrivende på nogle børn, så undlad mælkeriet om aftenen og nøjes med et enkelt glas vand til maden.
prøv også at undgå vanddrivende kost til aftensmaden..her taler jeg om frugt, så som melon, jordbær og den slags.
Derimod kan I med fordel give ham en banan, som faktisk har den modsatte effekt, den binder væsken lidt i kroppen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. maj 2011

Henri84

SussieThyssen skriver:

Mælk er ikke det bedste a give om aftenen, for det virker vanddrivende på nogle børn, så undlad mælkeriet om aftenen og nøjes med et enkelt glas vand til maden.
prøv også at undgå vanddrivende kost til aftensmaden..her taler jeg om frugt, så som melon, jordbær og den slags.
Derimod kan I med fordel give ham en banan, som faktisk har den modsatte effekt, den binder væsken lidt i kroppen.

Kærligst
Sussie

Tak for svar Jeg er nu ikke sikker på vi bliver populære hvis han ikke må få sin elskede mælk til aften
Banan duer ikke, han får forstoppelse med det samme

Anmeld

19. maj 2011

SussieThyssen

Henri84 skriver:

Tak for svar Jeg er nu ikke sikker på vi bliver populære hvis han ikke må få sin elskede mælk til aften
Banan duer ikke, han får forstoppelse med det samme

Så giv ham noget rismælk i stedet

Anmeld

19. maj 2011

Henri84

SussieThyssen skriver:

Så giv ham noget rismælk i stedet

Det kunne vi selvfølgelig prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.