Hej Søde,
Dejligt at høre, at alt er gået godt til undersøgelsen. Eller jeg ved jo hvordan det er, når man får af vide alt er OK - på den ene side er man glad, men på den anden side ville man også gerne have noget at forholde sig til - en forklaring på, hvorfor det ikke lykkes.
Mht. hjemmerul, så har jeg 5 forsøg med pregnyl og hjemmerul bag mig - desværre alle mislykket. Du har egentlig ret, forskellen på hjemmerul og insemination, hvis sæden er helt i top, er meget lille. Du kan dog ved insemination, være heldig at have to æg, hvor du jo ved hjemmerul altid kun har et enkelt.
Tror det har meget med temperament at gøre, hvad man føler der er bedst. Det er ikke for at skræmme dig, men faktisk rådede vores klinik os til at gå til videre til ivf efter vores andet mislykket inseminations forsøg. Deres ord var, at når man var uforklarlig barnløs, er det faktisk oftest at de ikke kan hjælpe med inseminering, da de rent faktisk ikke kan gøre meget, som man ikke kan gøre selv. Det er ikke for at skræmme, krydser alt for dig, og håber virkelig, at hjemmerul vil være lige det der skal til.

.

Anmeld