Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Miss BananaHammock

Idag har jeg været indlagt til en kikkertundesøgelse af reproduktionsappeartet - og fik afvide at alt så fint ud og der var fin passage.

Vi har prøvet 2 gange med IUI inden - dog unden positiv resultat.

Er der nogen der ved hvad man så skal nu? Når de nu ikke fandt noget?

Vi overvejer at foreslå et par gange med med IUI - også med hjemmerul, da det er meget smertefuldt for mig at blive insemineret. Og hvis der ikke er noget galt - så burde hormonstimuleringen, samt det faktum at man ved præcis hvornår man skal være sammen da give stort fordel aligevel. Hvad er jeres oplevelser med hjemmerul?

Håber I allesammen har nydt solen - jeg har nydt den fra sofaen, dopet på morfin og andet godt. Tænk at det skal være så smertefuldt at have en gammelmand mellem benene (min fantastiske humor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Idag har jeg været indlagt til en kikkertundesøgelse af reproduktionsappeartet - og fik afvide at alt så fint ud og der var fin passage.

Vi har prøvet 2 gange med IUI inden - dog unden positiv resultat.

Er der nogen der ved hvad man så skal nu? Når de nu ikke fandt noget?

Vi overvejer at foreslå et par gange med med IUI - også med hjemmerul, da det er meget smertefuldt for mig at blive insemineret. Og hvis der ikke er noget galt - så burde hormonstimuleringen, samt det faktum at man ved præcis hvornår man skal være sammen da give stort fordel aligevel. Hvad er jeres oplevelser med hjemmerul?

Håber I allesammen har nydt solen - jeg har nydt den fra sofaen, dopet på morfin og andet godt. Tænk at det skal være så smertefuldt at have en gammelmand mellem benene (min fantastiske humor)

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med viden omkring insemination, men det er da dejligt at høre, at alt ser ud, som det skal. Så håber jeg, at det meget snart lykkes for jer

Anmeld

20. maj 2011

nielsen80

Hej Søde,

Dejligt at høre, at alt er gået godt til undersøgelsen. Eller jeg ved jo hvordan det er, når man får af vide alt er OK - på den ene side er man glad, men på den anden side ville man også gerne have noget at forholde sig til - en forklaring på, hvorfor det ikke lykkes.

Mht. hjemmerul, så har jeg 5 forsøg med pregnyl og hjemmerul bag mig - desværre alle mislykket. Du har egentlig ret, forskellen på hjemmerul og insemination, hvis sæden er helt i top, er meget lille. Du kan dog ved insemination, være heldig at have to æg, hvor du jo ved hjemmerul altid kun har et enkelt.

Tror det har meget med temperament at gøre, hvad man føler der er bedst. Det er ikke for at skræmme dig, men faktisk rådede vores klinik os til at gå til videre til ivf efter vores andet mislykket inseminations forsøg. Deres ord var, at når man var uforklarlig barnløs, er det faktisk oftest at de ikke kan hjælpe med inseminering, da de rent faktisk ikke kan gøre meget, som man ikke kan gøre selv. Det er ikke for at skræmme, krydser alt for dig, og håber virkelig, at hjemmerul vil være lige det der skal til. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.