er jeg ved af få en dep

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2008

moniquesmor

hej alle sammen som i ved er jeg gået fra kæresten eller vi bliv ening om af gøre det forbi..

jeg har længe haft det mærkeligt.
min krop er slaten og træt hele tiden..

min datter skal bare sige pip og så vælter hele min verden..
og har lige for tiden bare lyst til af gå fra det hele og aldrig komme igen..

jeg er bare ikke mig selv alle ting jeg gør, gør jeg forkert fx når jeg skal hæle mælk op så kan jeg bare ikke ramme glas og jeg bryder fuldkommen sammen når tinge bare ikke gør som jeg ønske det.

og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre..
har jeg brug for hjælp eller er jeg normal..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

fam.4xc

Det er en sej tid du går igennem og du lyder som om du godt selv ved den ik er helt god, så jeg synes du skal ta en snak med din læge, og evt høre hvad han kan gi af råd...

Kram fra mig

Anmeld

14. november 2008

Mathilde

Jeg tror ikke der er noget unormalt i, at det hele bare er uoverskueligt lige nu og du er træt og har let til tåre.... Det er der jo ikke noget at sige til når dig og din kæreste lige er gået fra hinanden og når i oven i købet har en lille pige sammen.
Det er i orgen at være ked af det og sorge over et tab og det tager tid, men du skal selvfølgelig være opmærksom på, at du ikke "sidder fast" for så kan du måske få brug for hjælp! Livet går jo videre og du skal også leve livet.

Husk at snakke med venner, veninder og familie om det, så du ikke lukker dig inde i dig selv.
Det er mit råd..

Kram fra Mathilde

Anmeld

14. november 2008

moniquesmor

Mathilde skriver:

Jeg tror ikke der er noget unormalt i, at det hele bare er uoverskueligt lige nu og du er træt og har let til tåre.... Det er der jo ikke noget at sige til når dig og din kæreste lige er gået fra hinanden og når i oven i købet har en lille pige sammen.
Det er i orgen at være ked af det og sorge over et tab og det tager tid, men du skal selvfølgelig være opmærksom på, at du ikke "sidder fast" for så kan du måske få brug for hjælp! Livet går jo videre og du skal også leve livet.

Husk at snakke med venner, veninder og familie om det, så du ikke lukker dig inde i dig selv.
Det er mit råd..

Kram fra Mathilde

probleme er nok næmer af jeg har haft det sådan i et lille ½ år

Anmeld

14. november 2008

Mathilde

moniquesmor skriver:

probleme er nok næmer af jeg har haft det sådan i et lille ½ år

Det er lang tid at have det sådan!
Så vil jeg råde dig til at tage til din egen læge og få hans/hendes vurdering og det håber jeg du vil gøre.
Jeg troede det var efter i slog op at du begyndte at have det dårligt og det er jo meget naturligt, men man skal ikke have det sådan i et halvt år.

Jeg håber du snart kommer ovenpå igen.
Kram og tanker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.