Jeg har en papbror, som jeg er helt forelsket i. Vi har haft sex noen gange i løbet af 1 år nu. Jeg fortalte ham for nogen mdr. siden at jeg har følelser for ham, og han sagde at det skulle jeg jo ikke have osv.
Men alligevel vil han have sex med meg. De første gange vi gjorde det så kunne vi gøre det i alle stillinger, holde rundt hver andre osv. men pludselig vil han kun ta' meg bagfra, fordi da mener han at det ikke bliver nogen følelser, altså hvis vi er ansigt til ansigt så er han bange for følelser osv. (Begyndte med det før jeg fortalte ham at jeg havde følelser for ham) Men ja, jeg vil jo gerne gøre det i andre stillinger også, det er jo lidt kedeligt med kun den ene stilling
Men jeg tør ikke helt sige det til ham, fordi da er jeg bange for han afviser det bare
hvad skal jeg gøre??
Han siger også at det er i orden vi har sex, men vi må ikke blive sammen, og han siger det er kun fordi vi er papsøsken. Er lidt enig der også, men vores foreldre er ikke gift engang.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er ved at gå amok. Har aldrig været sååå forelsket før

Undskyld så lang tekst. Men har bare brug for nogen svar, og at få snakket lidt ud ! 
Anmeld