En oplevelse jeg aldrig glemmer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Sabsy

... Jeg sad og tænkte om i ikke ville dele Jeres oplevelser i aldrig glemmer Fødsler, bryllup, frieri ovs. vil altid være den bedste oplevelse i mit liv..Men har en jeg aldrig glemmer og tænkte på den idag Da jeg var 18år sad jeg i toget på vej til Hillerød fra København H., og sad i en fyldt kupé (staves) og hørte musik på min IPod, folk sidder og smiler og finder der efter ud af at jeg havde underholdt hele vognen med min musik - der sidder så en fyr på 23år skråt overfor mig, vi kigger lidt på hinaden og jeg kan se han sidder og skiver på en seddel, da vi når Hillerød og stiger ud hiver han fat i mig og giver med en seddel med følgende: Hej. Jeg synes du er så flot at jeg ikke ville slippe dig, må vide mere. Knus Kenneth.Det er nok en oplevelse jeg aldrig glemmer - har i en??Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

L.J.L

Jeg har rigtig mange gode oplevelser som jeg aldrig glemmer

Blandt andet husker jeg tydeligt en backpacker tur jeg var på for godt 10 år siden. Vi skulle med en færge fra Italien til Grækenland midt om natten. Vi fik stjålet vores billetter til færgen og måtte istedet tage en anden færge som ikke var for turister.

Da vi kom op på dækket (vi skulle sidde udenfor på øverste dæk) var der fyldt med flygtninge fra Albanien. De var blevet sendt retur til Albanien og mange af mødrene sad og græd. De sad der i små klumper delt op i familier på 3-4-5 stykker. Der var flere børn i mellem og de sad med tæpper og kiggede med store undrende øjne på os lyshårede piger der kom med smil på læberne og store rygsække.

Jeg åbnede en dåse ananas og lagde mig under mit tæppe og kiggede op på den stjerneklar himmel imens jeg skrev et langt brev til min søster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.