Hjælp mig piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Tanja84

Jeg har seriøst brug for jeres hjælp :0) manden og jeg sidder nede hos mine forældre. Min mor har fået et spil, der minder om Kalaha, der mangler bare hullet for enderne (det man normalt skal have sine kugler i). Nogen der ved hvad dette spil hedder, og som kender reglerne? Vi har prøvet at Google en masse, men kan bare ikke finde noget, og nu er vi ved at blive helt sindssyge :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mira0911

Står der ikke på kassen hvad det hedder? Ingen papire med overhovedet?

Anmeld

19. maj 2011

Tanja84

MoarJ skriver:

Står der ikke på kassen hvad det hedder? Ingen papire med overhovedet?

Nej desværre :0(Det er sådan et gammelt afrikaner et, som min bror har købt. Det er mest ment som pynt, men nu vil vi bare finde ud af det - kender du ikke det? :0)

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Tanja84 skriver:

Nej desværre :0(Det er sådan et gammelt afrikaner et, som min bror har købt. Det er mest ment som pynt, men nu vil vi bare finde ud af det - kender du ikke det? :0)

Nej kender ikke lige det spil... Kender kun til Kalaha... 

Anmeld

19. maj 2011

Tanja84

MoarJ skriver:

Nej kender ikke lige det spil... Kender kun til Kalaha... 

Det gør vi nemlig også kun. Iiiiihhhh hader bare når man får sat sig i hovedet at man bare skal finde ud af det :0) Sorry, jeg ikke kan lave ordentlig smiley, men sidder på en I-pad, og der kan man ikke hive fat i smilyerne

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Tanja84 skriver:

Det gør vi nemlig også kun. Iiiiihhhh hader bare når man får sat sig i hovedet at man bare skal finde ud af det :0) Sorry, jeg ikke kan lave ordentlig smiley, men sidder på en I-pad, og der kan man ikke hive fat i smilyerne

Kender det... Lige her kan jeg ikke hjælpe... 

Årh det med smileyerne kender jeg godt, når jeg skriver fra HTC'en... 

Anmeld

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

uuuhi uuuhi det har jeg, købt på Cap Verde.. Men aaaargh kan ikke finde det ... leder lige videre også skriver jeg til dig.. og finder jegd det ikke idag så skal jeg nok skrive til dig når jeg har fundet det

Anmeld

19. maj 2011

Tanja84

Elmer&Amy skriver:

uuuhi uuuhi det har jeg, købt på Cap Verde.. Men aaaargh kan ikke finde det ... leder lige videre også skriver jeg til dig.. og finder jegd det ikke idag så skal jeg nok skrive til dig når jeg har fundet det

Jaaaahhhhh, jubiiiiiii...... Håber du finder det :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.