VIGTIGT: Babymøde på lørdag er rykket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Lisbeth1985

Hej skønne damer!

Jeg har lige snakket med Carina, som er ret slået ud efter deres mislykkende forsøg. Hun kan desværre ikke finde overskuddet til vores planlagte babymøde for os i behandling på lørdag

Jeg synes derfor, at vi skal rykke det - hvad siger i til det? Carina var den, der tog initiativet til at vi skulle mødes og jeg ved, at det er vigtigt for hende at være med.

Vi har derfor allerede snakket om, at rykke hyggen til søndag d.3 juli - hvordan passer det jer? Stadig hos mig i Århus

Ha en rigtig skøn weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

nielsen80

Hej søde

Synes det er helt forståeligt, at hun er slået ud. Jeg kan i hvert fald godt den 3 juli i stedet.

Glæder mig til at se jer alle

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej søde

Synes det er helt forståeligt, at hun er slået ud. Jeg kan i hvert fald godt den 3 juli i stedet.

Glæder mig til at se jer alle

Fantastisk

Jeg glæder mig også

Anmeld

19. maj 2011

AnneH

Hej skønne damer!

Jeg har lige snakket med Carina, som er ret slået ud efter deres mislykkende forsøg. Hun kan desværre ikke finde overskuddet til vores planlagte babymøde for os i behandling på lørdag

Jeg synes derfor, at vi skal rykke det - hvad siger i til det? Carina var den, der tog initiativet til at vi skulle mødes og jeg ved, at det er vigtigt for hende at være med.

Vi har derfor allerede snakket om, at rykke hyggen til søndag d.3 juli - hvordan passer det jer? Stadig hos mig i Århus

Ha en rigtig skøn weekend

Jeg synes også vi skal vente. Måske der så er flere der kan komme med??

Men mener du den 3. JULI?? Der er jo lang tid til.

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Jeg synes også vi skal vente. Måske der så er flere der kan komme med??

Men mener du den 3. JULI?? Der er jo lang tid til.

Ja, det gør jeg.. Og der er desværre lang tid til Men jeg er på Færøerne hele juni, så der kan det ikke lade sig gøre.. Og den kommende weekend er lidt for tæt på synes jeg..

Anmeld

19. maj 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Ja, det gør jeg.. Og der er desværre lang tid til Men jeg er på Færøerne hele juni, så der kan det ikke lade sig gøre.. Og den kommende weekend er lidt for tæt på synes jeg..

Kan desværre ikke 3. juli. Regner med at vi er syd på det tidspunkt.

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Kan desværre ikke 3. juli. Regner med at vi er syd på det tidspunkt.

ØV

Anmeld

19. maj 2011

Miss BananaHammock

Jeg kan nok godt den 3/7, bare det ikke er kl 9 :0) skal til 40års føsdag om lørdagen.

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Jeg kan nok godt den 3/7, bare det ikke er kl 9 :0) skal til 40års føsdag om lørdagen.

Dejligt

Jeg skal til vejfest om lørdagen, så jeg hepper på engang om eftermiddagen

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Dejligt

Jeg skal til vejfest om lørdagen, så jeg hepper på engang om eftermiddagen

cool!   

Har dog lige fået afvide fra brædstrup at vi nok skal starte i IUI igen her i juni - så hvis det er, skal jeg alligevel holde mig fra alkohol. Men så kan man da sove længe alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.