Hej allesammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

cash83

Har ikke været så "aktiv" herinde, dog er jeg blevet mere afhæning af siden, så nu må jeg igang med skriveriet

Lige et spørgsmål: Hvor længe bliver man på sygehuset idag, efter fødsel ifølge den nye fødeplan?? Er godt forvirret

Mvh Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

B&J

cash83 skriver:

Har ikke været så "aktiv" herinde, dog er jeg blevet mere afhæning af siden, så nu må jeg igang med skriveriet

Lige et spørgsmål: Hvor længe bliver man på sygehuset idag, efter fødsel ifølge den nye fødeplan?? Er godt forvirret

Mvh Christina

hej og velkommen selv om du har været her

jamen tror det er meget forskelligt og hvad du føler om alt bare er fint og det køre

Anmeld

19. maj 2011

twinny

velkommen til som aktiv bruger...

ved ikk noget om dit spørgsmål, men håber du får svar...

Anmeld

19. maj 2011

cash83

Mange tak

Har bare hørt at hvis alt er ok med mor/barn, så bliver man sendt hjem efter et hvis antal timer?

Og alligevel høre jeg tit at man alligevel får lov at blive hvis man ikke er tryg ved at tage hjem

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

Velkommen! Jeg fødte for 2 måneder siden og der var det 2 døgn ved førstegangsfødende.

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

cash83 skriver:

Mvh Christina

Hej.. 

Velkommen til baby.dk håber du bliver rigtig glad for at være her! 

Som førstegangsfødende siger de 2 døgn - hvis der er brug for mere end det, tager de hensyn til dette. 

Fleregangsfødende bliver sendt hjem efter 4 timer ca, hvis alt går som det skal... 

Så skal man selv have tøj med til den lille og dyne... Tror sygehusene ser meget forskelligt på det...  Havde jeg med min den første... Og skal det også denne her gang... 

Anmeld

19. maj 2011

akskovmose

Velkommen hertil.. 

Jeg mener det er 48 timer, som 1. gangs fødende, og som flergangsfødende er det 4 timer, hvis alt forløber som det skal.. Man kan vist bede om at blive ind til amningen er kommet godt igang

Anmeld

19. maj 2011

Frejsmor

cash83 skriver:

Mvh Christina

Velkommen til og tillykke med den lille der er på vej lige om hjørnet..

Ååh jeg vil ikke hænges op på noget, og jeg ved ikke om der er forskel rundt omkring i landet..

Men det jeg mener jeg fik at vide er at man som førstegangsfødende får 2 overnatninger på sygehuset(i hvert fald på Herlev Hospital) og at man som flergangsfødende bliver sendt hjem efter en 3timer, hvis alt er gået uden komplikationer og man ikke tidligere har haft ammeproblemer og sådanne ting...

Knus Channie (21+4 med bettemanden )

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

velkommen til som aktiv bruger

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

Jeg fik at vide igår, at hvis man føder inden 1. september i år (tror jeg det var, er ikke sikker), så har man ret til at blive indtil man selv gerne vil hjem - altså man vælger selv... men derefter ryger man vidst hjem rimelig hurtigt....

Jeg mener i hvert fald at det var det min jordmoder sagde  Men sidder da og bliver helt i tvivl.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.