Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude..
Nogle der ved om man kan købe sig til 24 timer eller lignenede kort tid inde på Viasat.dk?
MVH Malene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg ikke man kan...
MoarJ skriver: Det tror jeg ikke man kan...
Jo det står der derinde at man godt kan, selvom man ikke er kunde i viasat og det ser også ud til man kan købe sig adgang, jeg kan bare ikke få skidtet til at fungere!!
Malene76 skriver: Jo det står der derinde at man godt kan, selvom man ikke er kunde i viasat og det ser også ud til man kan købe sig adgang, jeg kan bare ikke få skidtet til at fungere!! MVH Malene
29 kr for 24 timer...
en pakke 69 kr...
MoarJ skriver: 29 kr for 24 timer... en pakke 69 kr...
Ja så lang så godt... men jeg kan ikke købe noget, det er som om siden er i stykker, jeg kan ikke komme videre igennem til de accepterer mit køb. Men tak for hjælpen dog.
Malene76 skriver: Ja så lang så godt... men jeg kan ikke købe noget, det er som om siden er i stykker, jeg kan ikke komme videre igennem til de accepterer mit køb. Men tak for hjælpen dog.
Okey... Det har jeg så ikke lige prøvet... Måske jeg skulle prøve at se om den siger det samme hos mig...
MoarJ skriver: Okey... Det har jeg så ikke lige prøvet... Måske jeg skulle prøve at se om den siger det samme hos mig...
Never mind.. Ellers tak. Sødt af dig dog.
God weekend når du kommer dertil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128