Røde Hunde ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

os2

Efter at have været i behandling på OUH med første isci forsøg samt et forsøg med fryseæg, har vi valgt at skifte til Brædstrup Klinikken.

Her blev vi spurgt om jeg havde haft røde hunde, hvilket jeg ikke ved. Det har jeg nu fået taget blodprøve for og venter på svar på tirsdag. Æv, hvis jeg ikke har skal jeg vaccineres og må ikke komme i behandling de næste 3 måneder - venter spændt - men undrer mig over de ikke har spurgt i Odense - vi kunne jo have brugt ventetiden (5 mdr i efteråret 2010) til at blive vaccineret hvis bare de dog havde spurgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Kruse90

årh det er sgu da træls.

Du ved ikke om du har fået en MFR vaccine?

Men glæd dig til Brædstrup. De er super søde alle sammen

Anmeld

19. maj 2011

Nessie

Det lyder da også mærkeligt at de ikke har spurgt på Odense.

for at du enten har haft det, eller er blevet vaccineret som barn.

Og  jeg kan kun tilslutte mig, de er rigtig søde på Brædstrup

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Efter at have været i behandling på OUH med første isci forsøg samt et forsøg med fryseæg, har vi valgt at skifte til Brædstrup Klinikken.

Her blev vi spurgt om jeg havde haft røde hunde, hvilket jeg ikke ved. Det har jeg nu fået taget blodprøve for og venter på svar på tirsdag. Æv, hvis jeg ikke har skal jeg vaccineres og må ikke komme i behandling de næste 3 måneder - venter spændt - men undrer mig over de ikke har spurgt i Odense - vi kunne jo have brugt ventetiden (5 mdr i efteråret 2010) til at blive vaccineret hvis bare de dog havde spurgt.

for, at blodprøven kommer tilbage til jeres fordel

Anmeld

19. maj 2011

os2

MFR startede man først på engang i 80'erne - så er ikke vaccineret som barn. Så det bliver spændende at se....håber ikke vi skal vente i 3 mdr nu vi endelig er i gang - ville bare ikke være til at holde ud.

Anmeld

25. maj 2011

os2

Puha...er lettet ..vil bare lige fortælle at jeg i dag fik svar på min blodprøve.

Jeg har haft røde hunde som barn - så skal ikke vente 3 måneder, men går igang med lang behandling den 2 juni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.