Jeg kan ikke give dig råd... Begge mine børn har haft det sådan. Jeg har fået at vide, at de ikke gylper det hele, det ser bare så meget ud, men de gør det ikke. I flere måneder har jeg brugt maaaaaange gylpeklude til hver dag, der var hånklæderne i vores seng og vi gik rundt med pletter på tøjet til hver dag (og på gulvet, sofaen, møbler... alt blev ramt) Nå de er så små elsker de at amme, det er ikke kun til at spise, men også som afslapping, til at søge kontakt og til at holde din produktion i gang. Det bliver bedre, det er den eneste jeg kan sige. Du skal ikke blive frustreret, det gør tingene værre. Akceptere at du har fået gylpebabier og være stolt at amme dem! Den periode går hurtigere end du tror. Jeg kender en som har ammet tvillinger med det samme problem i 10 måneder og du vil tro, at du vil føle den sejeste mor i hele verden
Jeg savner en gylpebaby i huset nu, believe it or not, tingene var nemmere dengang end nu, hvor de slås hele tiden pga legetøj og den store bruger flittigt ordet "jegvilikke jegvilikke jegvilikkeeeee" 

Anmeld