Frustration - gylp fra tvillinge damerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

ulleby

Hej de damer,

Mine piger er nu kommet på at spise sig så mætte at det står vitterligt ud af dem både af næse og mund - hvilket er til stor frustration for både mor og pigerne. Dette betyder at de gylper alt op de lige har spist og vil spise igen - kan det være rigtigt?

Ved godt at de nu begynder at spise oftere for både at vokse og fylde deres depoter op så de kan sove længre. Men syntes det er SÅ synd for dem at de gylper det hele op og vil spise igen, for kan mærke at deres krafter ikke er til det i længden og det er mine for den sags skyld heller ikke.

Skulle vist bare ud med det - men hvis nogen kender til dette er i velkommen til at komme med råd

fra en frustreret tvillinge mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

2babygirls

ulleby skriver:

Hej de damer,

Mine piger er nu kommet på at spise sig så mætte at det står vitterligt ud af dem både af næse og mund - hvilket er til stor frustration for både mor og pigerne. Dette betyder at de gylper alt op de lige har spist og vil spise igen - kan det være rigtigt?

Ved godt at de nu begynder at spise oftere for både at vokse og fylde deres depoter op så de kan sove længre. Men syntes det er SÅ synd for dem at de gylper det hele op og vil spise igen, for kan mærke at deres krafter ikke er til det i længden og det er mine for den sags skyld heller ikke.

Skulle vist bare ud med det - men hvis nogen kender til dette er i velkommen til at komme med råd

fra en frustreret tvillinge mor

Madeleine var også stor gylper,dog ikke så voldsomt som dine tøser. Men heldigvis ville hun ikke spise igen bagefter, og har altid sovet rigtig godt. Kan ikke sige andet at det hjalp da vi skiftede til ske mad ved 4 mdr.. Sowwy !!! Det lysner en eller anden dag !!!

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

Får de MME eller bryst??

Anmeld

19. maj 2011

ulleby

STN skriver:

Får de MME eller bryst??

Kun bryst og igår fyldt de en månede Så der er langt til fast føde

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

ulleby skriver:

Kun bryst og igår fyldt de en månede Så der er langt til fast føde

Ok.. Det var bare fordi jeg lige tænkte, at hvis de fik flaske, så kunne det være fordi mælken løb for hurtigt for dem, og derfor kom hurtigt ned i maven, eller der kom alt alt for meget ned, og derfor også kom op igen...... Men det er jo så ikke tilfældet.....

Anmeld

19. maj 2011

motterhea

Synes du er lidt sej, fordi du ammer tvillinger

Anmeld

19. maj 2011

Hollybaby

motterhea skriver:

Synes du er lidt sej, fordi du ammer tvillinger

Enig!

Anmeld

19. maj 2011

Davidsen87

SUPER SEJT DU AMMER 2  Jeg syntes det var hårdt i starten at amme Mikki, og du gør det med 2 det tager jeg sku hatten af for!!! Gylpen kan jeg desværre ik hjælpe med, Mikki har stort set aldri gjort det. 

Anmeld

19. maj 2011

Cris

Jeg kan ikke give dig råd... Begge mine børn har haft det sådan. Jeg har fået at vide, at de ikke gylper det hele, det ser bare så meget ud, men de gør det ikke. I flere måneder har jeg brugt maaaaaange gylpeklude til hver dag, der var hånklæderne i vores seng og vi gik rundt med pletter på tøjet til hver dag (og på gulvet, sofaen, møbler... alt blev ramt) Nå de er så små elsker de at amme, det er ikke kun til at spise, men også som afslapping, til at søge kontakt og til at holde din produktion i gang. Det bliver bedre, det er den eneste jeg kan sige. Du skal ikke blive frustreret, det gør tingene værre. Akceptere at du har fået gylpebabier og være stolt at amme dem! Den periode går hurtigere end du tror. Jeg kender en som har ammet tvillinger med det samme problem i 10 måneder og du vil tro, at du vil føle den sejeste mor i hele verden   Jeg savner en gylpebaby i huset nu, believe it or not, tingene var nemmere dengang end nu, hvor de slås hele tiden pga legetøj og den store bruger flittigt ordet "jegvilikke jegvilikke jegvilikkeeeee"

Anmeld

24. maj 2011

ulleby

Mange tak for jeres råd og støttende ord

De begynder at gå den rigtige vej, de spise godt nu slet ikke så over ilet at de gylper. Så tror det begynder at ligne noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.