Hvornår vender baby sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Jemion

Hvornår begynder de små poder at vende sig i maven ? Har en meget aktiv søn der konstant sparker ned af  Er bare nysgerrig for hvornår det er normalt at de vender sig derinde

/Jemion 24+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sitrani

Jemion skriver:

Hvornår begynder de små poder at vende sig i maven ? Har en meget aktiv søn der konstant sparker ned af  Er bare nysgerrig for hvornår det er normalt at de vender sig derinde

/Jemion 24+6

Mener jeg har læst et sted, at de allerede kan vende sig med hovedet ned af i uge 32..?? Men ved det ikke..

Min lille bebs ligger med hovedet ned af nu, og gjorde det også sidst jeg var til jordmoder.. og jeg er 33+5 i dag  Dejligt at vide at han/hun vender rigtigt allerede....

Anmeld

19. maj 2011

Rebecca55

Jemion skriver:

/Jemion 24+6

2 af mine har ligget ned af siden uge 23-24 ca. tror jeg... Den sidste har ikke plads til at vende sig længere. Men den ledende trilling ligger med hovedet helt nede bag skambenet og har som sagt lagt der længe. Ved ikke om det er anderledes med mig end med andre ! Er i dag i uge 31+5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.