Navne der kunne have konsekvenser ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Caroline86

Mulse-mor skriver:

Ja det kan være der er mere om skæbnen end man lige tror.

Jeg har hørt om nogen der ville kalde deres søn Abel. De hed selv Ort til efternavn og kunne umiddelbart ikke se noget galt i det, indtil der var nogen der skrev navnet ned for dem A-B-E-L-O-R-T......!! Stakkels barn hvis det var blevet til noget.

jeg havde en lærer i folkeskolen der havde givet sin søn netop det navn deres efternavn stavedes dog med stumt h, men alligevel samme udtalelse... stakkels knægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Caroline86

Skøn beretning, søde

Dine 2 skønne mirakler

Anmeld

19. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg boede engang i en lejlighed og på en af postkasserne stod der:

K.Attemand

Det har har jeg grinet af en del gange

Anmeld

21. maj 2011

Leonora

Hi hi sød historie.....og dejligt at I fik valgt nogle navne som passer til jeres drenge

Jeg har en kollega som har to drenge der hedder Hannibal og Hektor....og hvis I vidste hvor mange gange hun har skulle høre sætningen " ha ha ha kanibalen Hannibal Lecter"........

rigtig go week

Anmeld

21. maj 2011

Ciss

Kender til en søskenflok som hedder Kasper, Jesper og Jonas.....

Jeg må indrømme, at jeg synes, det ville have været bedre for alle parter om de enten havde kaldt den 3. Jonathan eller så noget fuldstændig anderledes. Nu tror alle, at de har hørt forkert, første gang de hører det...

Anmeld

22. maj 2011

Mulse-mor

Caroline86 skriver:

jeg havde en lærer i folkeskolen der havde givet sin søn netop det navn deres efternavn stavedes dog med stumt h, men alligevel samme udtalelse... stakkels knægt

Så vil man ikke sit barn det bedste. Han er bare dømt til at blive drillet.

Anmeld

24. maj 2011

Alexander&Lærke

Meget sød historie og godt valg af navne, kan godt lide at du hentyder til at Alexander er en stærk person, det syntes jeg også jeg ser i min søn Alexander, navnet betyder jo også ham der forsvare mændende, og det kan der jo være noget om....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.