Odder barnevognssele KØBES

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.291 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

6800

Er der nogle der har en Odder barnevognssele med bamsefacon de vil sælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

6800 skriver:

Er der nogle der har en Odder barnevognssele med bamsefacon de vil sælge??

Jeg har desværre ikke en til salg, men jeg kan oplyse dig at de kan købes for 349 kr i babysam, hvilket jeg synes er billigt, når man tænker på hvor længe de rent faktisk bruger sådan en, og ikke mindst hvor vigtig den er

Anmeld

19. maj 2011

6800

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har desværre ikke en til salg, men jeg kan oplyse dig at de kan købes for 349 kr i babysam, hvilket jeg synes er billigt, når man tænker på hvor længe de rent faktisk bruger sådan en, og ikke mindst hvor vigtig den er

Det er heller ikke fordi jeg synes det er dyrt, men kan man få den brugt billigere, kan man jo lige så godt gøre det

Anmeld

20. maj 2011

6800

slet ingen??

Anmeld

20. maj 2011

ChatH

jeg mener jeg har en, jeg tjekker lige skabet

Anmeld

20. maj 2011

Svenne

Jeg har en. Jeg bruger den ikke. Jeg synes simpelthen ikke den virker!! Så jeg bruger en gammel en, jeg har  lånt- den er meget bedre. Jeg håber, det er fordi, der er noget galt med denne. Ellers er det da ikke forsvarligt at lade sine børn sove med den.
Men så har den været i stykker lige fra starten af! 

Anmeld

20. maj 2011

Svenne

Jeg har en. Jeg bruger den ikke. Jeg synes simpelthen ikke den virker!! Så jeg bruger en gammel en, jeg har  lånt- den er meget bedre. Jeg håber, det er fordi, der er noget galt med denne. Ellers er det da ikke forsvarligt at lade sine børn sove med den.

Anmeld

20. maj 2011

6800

takker

Anmeld

20. maj 2011

6800

Svenne skriver:

hvordan synes du ikke den virker??

Anmeld

20. maj 2011

Svenne

6800 skriver:

hvordan synes du ikke den virker??

Stropperne der sidder fast i siden i barnevognen regulerer sig selv - altså de bliver lange, når man rykker dem til siden. Rykker man opad sidder de fast nok.
Men når han ligger og tumler rundt i barnevognen er de pludselig spændt helt ud - og så er de faktisk så lange, at han sagtens kan læne sig ud over kanten og komme til at hænge der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.