Jeg/vi har simpelthen kæmpet SÅ hårdt og så længe for at få vores forhold til at fungere. Men efter vi har fået vores dejlige datter, går det bare ikke længere. Jeg har sindsyg lav selvtillid (hans er heller ikke i toppen pt, da han ikke har fået trænet som han plejer) vi skændes over selv det mindste.
Han har sagt til mig at han slet ikke elsker mig ligeså højt som han gjorde engang , og mener faktisk at han godt kunne klare sig uden mig.
Vi snakkede så om det igår, han siger at han bare føler at han ikke elsker mig når, jeg er sur, eller vi skændes eller lignende.. ( hvilket jeg synes er mega underligt, da jeg elsker ham selvom vi skændes
) han sagde også at det ville være en stor fordel for ham at gå fra mig, for så kunne han jo - være sammen med vennerne når han havde lyst , træne når han havde lyst til det, lave et eller andet spontant, gå i byen osv.. Jeg siger så til ham, at jeg godt kan høre at det er på tide at vi går fra hinanden, men hvergang jeg snakker om at vi skal gå fra hinanden, så vender alt bare pludselig og så bliver han sød igen, jeg forstår det ikke .. Igår sagde jeg så, at vi kunne prøve at ''fall apart slowly'' fordi jeg ikke kan klare at han lige pludselig bare ikke er der. Så jeg forslog at vi prøver at lade være med nogle ting af gangen, ikke sex'e og kysse og kramme i hverdagen.. vi var færdige med at snakke, så skulle jeg ud og ryge og han kom med (og det gør han ellers aldrig) vi snakker så bare som om vi er to folk der kender hinanden og så ikke mere, vi går ind igen og efter et stykke tid kommer han over og krammer mig, jeg siger eej lad nu være, du ved jo du ikke skal gøre det der. senere på aftenen krammer og kysser han mig og vi ender med at have sex. (stupid, I know) ..
Men er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå ham, han forvirrer mig så sindsygt meget?? (han sagde også, efter jeg havde sagt at vores forhold skulle stoppe '' aarh, har jeg prøvet alt hvad jeg kan. Er der ikke noget andet vi skal prøve før vi bare slår op?)
Jeg er villig til at gøre ALT for dette forhold.
(RÅD SOM ''GÅ FRA HAM MED DET SAMME'' BLABLA ''JEG VILLE SMIDE HAM UD MED DET SAMME'' OSV FRABEDES. DA JEG IKKE KAN BRUGE DET TIL NOGET)
tak..
Anmeld