Disse tjanser kan du trække fra i SKAT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Stumpen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

aarhusmor

ja men hvordan gør man det rent praktisk. Skal man ringe ind, eller skrive ind hver gang de har arbejdet i en time eller får man fradraget uanset hvor mange timer de er ansat? lidt ligesom med udlejning af sommerhus. For så er der nok mange der bare udnytter det.

Anmeld

19. maj 2011

Mig med maven

Hvad med madlavning, bagning? KAGER KAGER KAGER!!!

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

aarhusmor skriver:

ja men hvordan gør man det rent praktisk. Skal man ringe ind, eller skrive ind hver gang de har arbejdet i en time eller får man fradraget uanset hvor mange timer de er ansat? lidt ligesom med udlejning af sommerhus. For så er der nok mange der bare udnytter det.

jeg vil tro man skal skrive det på sin selvangivelse.. Menjeg kan bare ikke se hvordan de vil eller kan tjekke om vores barnepige har hentet unger 2 eller 4 gange i løbet af ugen 52 uger om året... 

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

Mig med maven skriver:

Hvad med madlavning, bagning? KAGER KAGER KAGER!!!

Det er hjælp udefra der er snak om

Anmeld

19. maj 2011

aarhusmor

Stumpen skriver:

jeg vil tro man skal skrive det på sin selvangivelse.. Menjeg kan bare ikke se hvordan de vil eller kan tjekke om vores barnepige har hentet unger 2 eller 4 gange i løbet af ugen 52 uger om året... 

lige præcist. Så hvis man nu har rengøring 10 timer om året, så kan man jo strengt taget trække det fra med 15000 pr. person i en hustand? Det bliver jo frygteligt dyrt for samfundet!

De snakkede lidt om at der kom en særlig blanket man kan udfylde med nemID

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.