chael skriver:
Fødsler der varer mellem 10-16 timer er vist nok det man i fagsprog kalder en "normal" længde varene fødsel.
Selvom jeg syntes det lyder som helt uoverskueligt lang tid
Min venindes første fødsel tog et helt døgn. Men hun kunne jo sove under sine start veer.
Men alligevel, det er sgu lang tid at ligge der.
*Camilla 21+1
ok ja jeg har bare hørt er det over de 5 timer og frem af timer eller dag tæller man derfra.
min tre er forskelige
for med den stor gik vand bare bang også bang igen også veer press veer i 1 time og 14 min og kl 15,29 var han ude avav så han er født om eftermiddagen på roskilde sygehuse...
med min datter mega blod mega chokke og vande sive meget lidt ud der kl 5 om morgen indlagt få timer hjemme igen kl 9 så mange timer efter veer der 14.55 også tog hun og mærke deroppe også gik vandt helt og så fik jeg mega veer og føde hende på kun 10 min fra første pres ve kl 21.55 og kl 22.06 var hun ude i stort føde kar + lidt grønt vand.Hun er født hjemme i stuen med to jdm + min datters farmor og far.
Med Min sidste søn gik veerne rigtigt i gang med 5-7 min i mellem der kl 2 og mente nu var det tid til af vække manden.Jeg have haft snyde veer mdr op til ogfåret løse hinde og dagen før været vi på gynækologsisk afd og bleve scanne og han ville så have jeg ringede ind dagen efter der den 23 dec kl 8 hvis jeg ikke have født ville jeg bleve sat igang. vi kørte så der op på vej i bilen der op kl 3.40 var der kun 3-4 min i mellem på sygehuse sagde den 2-2½ min i mellem og kl 8 var der vagt skift og den nye jdm kom endelig ind og tog hun vande der var mega grønt så kom mands nevø endelig samtid med hun tog vand og var med til af tag i mod sin fætter og kl 8,28 var han ude så han er født om morgen.
Ja så alle min 3 er starte forskeligt og født eftermiddag aften og morgen.
Anmeld