Hjælp piger.. ang ansøgninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

lucas<3

hej piger..

jeg står og skal til og sende ansøgninger ud inden min barsel slutter og jeg jeg er utrolig dårlig til og skrive ansøgninger.. så ved ikke om der nogle der kan gi mig nogle fif eller bare hjælpe en eller anden måde.. 

knus..

og rigtig go weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Linekocemba

selvfølgelig da.. Hvilke job skal du søge?

Anmeld

19. maj 2011

lucas<3

line7 skriver:

selvfølgelig da.. Hvilke job skal du søge?

ihh hvor er du bare en skat.

som ernæringsassistentelev og delikatesseelev..

Anmeld

19. maj 2011

Annette A

Hej

Ja det er jo lige det med at komme igang. Jeg plejer at starte med at skrive en masse ting ned. Facts om dig selv og dit liv, dernæst uddannelse og joberfaring og til sidst noget om din personlighed på en arbejdsplads. Det vigtigste er at man gør det skarpt og præcist og ikke skriver alt for meget, så sorter i det du har skrevet og tænk lidt ligesom når man laver et referat af en tekst. Det er det vigtigste og væsentligste der skal frem og man skal tænke på modtageren og om denne vil kede sig efter 5 linjer. Så ikke en masse fyld, men alligevel nok til at få et helt indtryk af dig. Det er mit bedste råd til dig. Skriv ærligt og så klart og afgrænset som muligt.  

Anmeld

19. maj 2011

Lise 26

jeg bruger ansøgning.dk. den er altså god

Anmeld

19. maj 2011

lucas<3

cortsen skriver:

Hej

Ja det er jo lige det med at komme igang. Jeg plejer at starte med at skrive en masse ting ned. Facts om dig selv og dit liv, dernæst uddannelse og joberfaring og til sidst noget om din personlighed på en arbejdsplads. Det vigtigste er at man gør det skarpt og præcist og ikke skriver alt for meget, så sorter i det du har skrevet og tænk lidt ligesom når man laver et referat af en tekst. Det er det vigtigste og væsentligste der skal frem og man skal tænke på modtageren og om denne vil kede sig efter 5 linjer. Så ikke en masse fyld, men alligevel nok til at få et helt indtryk af dig. Det er mit bedste råd til dig. Skriv ærligt og så klart og afgrænset som muligt.  

10000 tark..

Anmeld

19. maj 2011

lucas<3

Lise 26 skriver:

jeg bruger ansøgning.dk. den er altså god

Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.