Søge su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Troldepussen

Håber der er nogen der kan hjælpe Nu er det sådan at jeg er blevet optaget på HH, og skal starte her til August, hvornår vil jeg kunne søge su?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Troldepussen skriver:

Håber der er nogen der kan hjælpe Nu er det sådan at jeg er blevet optaget på HH, og skal starte her til August, hvornår vil jeg kunne søge su?

Det kan du søge så snart du er optaget. 

Anmeld

19. maj 2011

liwsmor

Troldepussen skriver:

du skal søge med det samme når du har en start dato ..

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Okay, tak skal i have, det vil jeg få gjort så. for så er der jo styr på det også. Er så bange for at glemme det.

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Det kan du søge så snart du er optaget. 

Har lige forsøgt og den siger jeg først kan søge til Juli

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

du skal søge med det samme når du har en start dato ..

Har lige forsøgt og den siger jeg først kan søge til Juli

Anmeld

19. maj 2011

mn

så vidt jeg ved må der være særlige regler om at man max. kan søge ca. en måned før, ellers er der da ingen pointe i at jeg skal have et ekstremt højt gennemsnit for at de vil give mig et skøn på om jeg kommer ind 3 månder inden udd. starter.

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Nye regler:

Du kan søge 1 mpned før du begynder på uddannelsen. Dvs begynder du til August kan du sage fra Juli.

Men sørg for at få det gjort SENEST 14 dage før (dvs. senest 15 juli), for ellers kan de ikke nå at overføre pengene til dig til 1. august.

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Frk-Lotusblomst skriver:

Nye regler:

Du kan søge 1 mpned før du begynder på uddannelsen. Dvs begynder du til August kan du sage fra Juli.

Men sørg for at få det gjort SENEST 14 dage før (dvs. senest 15 juli), for ellers kan de ikke nå at overføre pengene til dig til 1. august.

Jeg søger 1 juli, jeg skal ikke risikere noget... Synes bare det er mærkeligt at jeg ikke må søge når jeg nu ER optaget... Men okay det kan jo blive deres hovedpine bare jeg får mine penge er jeg godt tilfreds.

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Troldepussen skriver:

Jeg søger 1 juli, jeg skal ikke risikere noget... Synes bare det er mærkeligt at jeg ikke må søge når jeg nu ER optaget... Men okay det kan jo blive deres hovedpine bare jeg får mine penge er jeg godt tilfreds.

Det er nemmest for dem sådan. SÅ blvier alt samlet. SÅ de ikke sidder med 100 sager om måneden. Så er det nemmere at der er tusinde i juli, august, januar og hvornår der ellers er uddannelsesstart. og så kommer de heller ikke til at udbetale forkert osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.