studerende, printer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

mn

Hej

ja har ikke lige overvejet at jeg nu mangler en bærebar printer til eksamen og skal allerede bruge den i næste uge, vi har kun en giga enb her hjemme som kan det hele, men det vil jeg jo ikk slæbe med til en eksamen.

Nogle som har forslag til en god lille printer? den skal bare kunne printe og så skal den kunne kører på windows 7.

håber på nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Kan du ikke kontakte udd stedet og høre om der er en printer du kan slutte dig til?

Anmeld

19. maj 2011

mn

Ni-ko-li-ne skriver:

Kan du ikke kontakte udd stedet og høre om der er en printer du kan slutte dig til?

vi skal selv medbringe printer, så det er der desværre ikke. den anden mulighed er at skrive i hånden, men med alle mine stavefejl er jeg ret sikker på jeg dumper hvis jeg skriver i hånden.

Anmeld

19. maj 2011

Lise

Jeg købte for nylig en lille Canon printer. Den kostede 2000 kr, så det var da en sjat, men den er altså også lige til at stoppe i håndtasken.

Anmeld

19. maj 2011

Maja_4000

Vi har en hp .. Den kostede 400 i netto  Det er ikke en af de bitte små , men heller ikke kæmpe :b Jeg har haft den med i skole (; Den kan også scanne og kopiere , hvilket jeg bruger meget

Anmeld

19. maj 2011

mn

Lise skriver:

Jeg købte for nylig en lille Canon printer. Den kostede 2000 kr, så det var da en sjat, men den er altså også lige til at stoppe i håndtasken.

ved du hvad den hedder mere end canon ?

Anmeld

19. maj 2011

mn

Maja_4000 skriver:

Vi har en hp .. Den kostede 400 i netto  Det er ikke en af de bitte små , men heller ikke kæmpe :b Jeg har haft den med i skole (; Den kan også scanne og kopiere , hvilket jeg bruger meget

ved du hvad den hedder mere end hp ?

Anmeld

19. maj 2011

Maja_4000

metteswn skriver:

ved du hvad den hedder mere end hp ?

Altså netto har den ikke mere :b

Men den hedder hp photosmart c4270

Anmeld

19. maj 2011

Lise

metteswn skriver:

ved du hvad den hedder mere end canon ?

Jeg har prøvet at finde den online, men kan ikke lige overskue det over iPhone . Skal fortælle dig det senere - er lige i skole .

Anmeld

19. maj 2011

mn

Maja_4000 skriver:

Altså netto har den ikke mere :b

Men den hedder hp photosmart c4270

nej, men tænke jeg kunne tage alle navnene med som blev skrevet og så spørger de forskellige steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.