Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hej Kvinder ..  

Jeg er i uge 19, og jeg har faktisk ikke ømme bryster mere, bliver lidt bekymret men tænker om at det mon er normalt at de ikke er så ømme som de plejer og at det aftager med tiden ?! 

Jeg mærker liv sådan fra dag til anden, bobler hver dag og spark med nogle dages mellemrum, desværre ligger min moderkage på forvæggen så der er en stor pude hun skal sparke igennem .. 

Håber i vil hjælpe 

Jeg har heller ikke ømme bryster mere... Havde virkelig i starten.. aaauuu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Jeg har heller ikke ømme bryster mere... Havde virkelig i starten.. aaauuu... 

Ja jeg har jo virkelig også haft ondt, men dejligt at slippe for 

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Ja jeg har jo virkelig også haft ondt, men dejligt at slippe for 

Ja.. ah hvis min datter ikke lige tænker over det, så gør det dælme også av når hun bruger dem som pude eller støtte... Skøre tøs.. 

Anmeld

19. maj 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Ja.. ah hvis min datter ikke lige tænker over det, så gør det dælme også av når hun bruger dem som pude eller støtte... Skøre tøs.. 

Åh ja avs ! :/ det har man SLET ikke brug for når de gør så ondt .. 

Det gjorde også VILDT ondt hvis de kom i klemme når man lå og sov eller man rullede lidt om på maven !! av av av, men skønt at man nu kan gå i rask tempo uden de gør VOLDSOMT ondt 

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Åh ja avs ! :/ det har man SLET ikke brug for når de gør så ondt .. 

Det gjorde også VILDT ondt hvis de kom i klemme når man lå og sov eller man rullede lidt om på maven !! av av av, men skønt at man nu kan gå i rask tempo uden de gør VOLDSOMT ondt 

Ja for den da... 

Anmeld

19. maj 2011

Mother-love

Mulleunge skriver:

Hej Kvinder ..  

Jeg er i uge 19, og jeg har faktisk ikke ømme bryster mere, bliver lidt bekymret men tænker om at det mon er normalt at de ikke er så ømme som de plejer og at det aftager med tiden ?! 

Jeg mærker liv sådan fra dag til anden, bobler hver dag og spark med nogle dages mellemrum, desværre ligger min moderkage på forvæggen så der er en stor pude hun skal sparke igennem .. 

Håber i vil hjælpe 

helt normalt mine bryster har ikke været ømme siden jeg var i uge 10 tror jeg... og er det stadig ikke og er i uge 37 nu..  så vær du bare glad for det

Anmeld

19. maj 2011

Mauser.

michelledam skriver:

helt normalt mine bryster har ikke været ømme siden jeg var i uge 10 tror jeg... og er det stadig ikke og er i uge 37 nu..  så vær du bare glad for det

Det er jeg så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.