HJÆLP snart barnedåb, men ingen ide til kage pynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.042 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Tystys14

Vi skal holde dåb her den 2/6, for vores lille prinsesse, og det eneste vi stolte forældre skal stå for er kagen, da vi flere gange har lavet flotte og kreative kager til bryllup, fødselsdag og bare for hyggens skyld.

Men nu hvor vi står og skal lave en dåbskage, som jeg synes skal værer mere end perfekt  hi hi, så er jeg helt tabt for idéer, og desværre er kæresten det også.  

Så nogle søde kvinder her, der kan komme med lidt inspiration, og gerne nogle hjemmesider med pynt til kager, har været inde på en del forskellige men intet af det jeg finder følels rigtigt.

Har bl.a. været inde på kagebutikken, kagekonen og en del andre, men deres pynt er sååå kedeligt, har f.eks. set nogle der har lavet dåbs kager med aftryk af fødder, som jeg har ledt efter uden held.  

Så kære kvinder HJÆLP mig lige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mulle7430

Nikita Victoria skriver:

Vi skal holde dåb her den 2/6, for vores lille prinsesse, og det eneste vi stolte forældre skal stå for er kagen, da vi flere gange har lavet flotte og kreative kager til bryllup, fødselsdag og bare for hyggens skyld.

Men nu hvor vi står og skal lave en dåbskage, som jeg synes skal værer mere end perfekt  hi hi, så er jeg helt tabt for idéer, og desværre er kæresten det også.  

Så nogle søde kvinder her, der kan komme med lidt inspiration, og gerne nogle hjemmesider med pynt til kager, har været inde på en del forskellige men intet af det jeg finder følels rigtigt.

Har bl.a. været inde på kagebutikken, kagekonen og en del andre, men deres pynt er sååå kedeligt, har f.eks. set nogle der har lavet dåbs kager med aftryk af fødder, som jeg har ledt efter uden held.  

ved inde på dinkage.dk har de en form af en fod måske kunne du bruge den og en hagesmæk og mener den koster 10 kr lige nu

held og lykke og tillykke

Anmeld

19. maj 2011

Englebassen82

Jeg har netop haft lavet 2 dåbskager og min pynt blev sådan her...

Held og lykke...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

Ida.

www.flickr.com er altid væltet til med kageinspiration - søg på "christening cake girl" eller "babyshower cake girl" og du får mange mange sider med billeder til inspiration, som du kan kigge igennem. Jeg fandt blandt andet den her: http://www.flickr.com/photos/gracescakes/2744436099/in/photostream/ som jeg synes er super-fin

Men jeg kender jo ikke din/jeres smag

Hvis du gerne vil have noget med babyfødder frem, så søger du selvfølgelig bare på "cake baby feet" - der kom den her f.eks. frem: http://www.flickr.com/photos/donnaeaster/4783427821/

God jagt på det helt rigtige kagedesign

Anmeld

21. maj 2011

Jakob'sMor

Nikita Victoria skriver:

http://specialkoebmanden.dk/fondant-udstikkere-67/ baby-loeve-baby-tilbehoer-7-5867.html?q=baby

er det sådan noget du leder efter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.