Da Luc skiftede dp (pga. flytning) gav vi hende en elefantfigur. Hun havde en svaghed for elefanter, og hele hendes hjem var fyldt med elefanter (ikke levende selvfølgelig
). Det med at give en hjemmelavet gave fra Lucas (min søn) syntes jeg ikke var en god idé. Det hører mere til familie. Hun har jo haft mere end 100 børn hos hende, så tror ikke, det ville betyde noget specielt for hende,at det lige var Luc, der havde lavet den. Sådanne ting havde hun nok rigeligt af fra børnebørnene. Min mor har også været dp, men når hun har fået gave fra børnene, er det ikke de (i den gode mening) hjemmelavede ting, der har fået plads i stuen. På den anden side, så kan kaklen bruges til hverdagen med børnene, hvor en hjemmemalet gipsfigur, leraskebæger og lign. pynteting nok ikke det bedste valg. Det er ikke for at støde eller såre dig, bare hvad jeg har oplevet. Men jeg kender jo heller ikke jeres forhold, og hvis det er et ualmindeligt godt et, evt. et I vil vedligeholde, så synes jeg, det ville være en fin idé. Og igen gør jeg opmærksom på, det bare er min mening.
Anmeld