Farvel-og tak gave til DP-mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

engdraget

Hejsa

Sagen er den at Lucas starter i BH d. 1.juni, og vi vil gerne give DP en farvelgave al á minde om Lucas.

Men hvilken?

Derfor håber jeg at I vil dele ud af jeres egne erafringer på dette område...vil jo gerne give en ting der betyder noget, som hun kan relaterer til, hvorfor vi har valgt denne fra netop Lucas - hvis I forstår hvad jeg mener!

Har tænkt lidt på at købe en kakkel, lade ham male et lille mesterværk derpå, så kan hun bruge den som bordskåner når hun servere lune retter for de små (hvilket hun ofte gør til middag)!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Majeha

Da Luc skiftede dp (pga. flytning) gav vi hende en elefantfigur. Hun havde en svaghed for elefanter, og hele hendes hjem var fyldt med elefanter (ikke levende selvfølgelig). Det med at give en hjemmelavet gave fra Lucas (min søn) syntes jeg ikke var en god idé. Det hører mere til familie. Hun har jo haft mere end 100 børn hos hende, så tror ikke, det ville betyde noget specielt for hende,at det lige var Luc, der havde lavet den. Sådanne ting havde hun nok rigeligt af fra børnebørnene. Min mor har også været dp, men når hun har fået gave fra børnene, er det ikke de (i den gode mening) hjemmelavede ting, der har fået plads i stuen. På den anden side, så kan kaklen bruges til hverdagen med børnene, hvor en hjemmemalet gipsfigur, leraskebæger og lign. pynteting nok ikke det bedste valg. Det er ikke for at støde eller såre dig, bare hvad jeg har oplevet. Men jeg kender jo heller ikke jeres forhold, og hvis det er et ualmindeligt godt et, evt. et I vil vedligeholde,  så synes jeg, det ville være en fin idé. Og igen gør jeg opmærksom på, det  bare er min mening.

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Den første dp gav vi øreringe , nu 15 år efter bruger hun dem stadig

Nr 2 gav vi nyt udstyr til hendes køkken da hun lige havde fået nyt , dækservietter osv .

Alberte s kontakt gokke gav vi øreringe.

Anmeld

19. maj 2011

iris-mor

Jeg var desperat efter en gave til DP. Besluttede mig for at gå i den lokale smykkeforretning, og da jeg sagde det var til en DP og jeg overvejede et vedhæng til hendes armbånd, vidste de heldigvis udemærket godt hvem hun var og hvilken stil hun var til. Så lucky me.

Men en bordskåner vil da være super og meget mere personligt!

Anmeld

19. maj 2011

engdraget

Hej

Tusind tak for jeres meninger og idéer! Alle kan bruges og tages til efterretning!

Vi har et super forhold til hinanden, og vi interesserer os begge for heste/har heste, og har gensidigt planer om at vedligeholde kontakten!

Ydermere skal måske nævnes, at Lucas er hendes 1. plejebarn, og både hende, hendes mand og deres børn har mange gange sagt, at de simpelthen var vilde med Lucas og hans personlighed, og at de simpelsthen ikke kan forestille sig en hverdag uden ham (ved godt det er noget man - som udefra kommende - kan sige at det er noget de siger om alle, men den køber jeg ikke - det er med garanti ikke noget de bare siger)

Derfor vil jeg alt i alt gerne give dem en personlig gave plus en "købegave"!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.