Skal til kønsscanning imorgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

>>Carina<<

...og kan slet ikke vente Glæder mig sådan til at se vores lille baby igen og ikke mindst til at få at vide om det er en prins eller prinsesse der gemmer sig i maven Jeg tror selv at det er en lille prins igen så er spændt Ville egentlig ikke noget med dette indlæg... Bare dele min spænding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

B&J

ej hvor bliver det en super spænde dag imorgen, glæder mig til af høre om det er en lille pige eller dreng der gemmer sig

Anmeld

18. maj 2011

>>Carina<<

B&J skriver:

ej hvor bliver det en super spænde dag imorgen, glæder mig til af høre om det er en lille pige eller dreng der gemmer sig

Tak for din søde besked. Er simpelthen også så spændt

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Carina1984 skriver:

Tak for din søde besked. Er simpelthen også så spændt

det kan jeg godt forså selv om jeg aldrig ønsker af få kønnet afvide men det er jo bare så spænde og kan forstå du glæder dig det er jo så fantastisk med liv i maven og vide om det er ens prinsesse eller lille prins

Anmeld

18. maj 2011

>>Carina<<

B&J skriver:

det kan jeg godt forså selv om jeg aldrig ønsker af få kønnet afvide men det er jo bare så spænde og kan forstå du glæder dig det er jo så fantastisk med liv i maven og vide om det er ens prinsesse eller lille prins

Uhhh jeg ku slet ik vente til fødslen med at vide det. Ka godt se spændingen i at vente men ville slet ik ku holde ud ik at vide det Hva gjorde man dog før scanninger?

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Carina1984 skriver:

Uhhh jeg ku slet ik vente til fødslen med at vide det. Ka godt se spændingen i at vente men ville slet ik ku holde ud ik at vide det Hva gjorde man dog før scanninger?

der gættede man vel ej ved det ikke hihihihi.

men det er jo også bare så fantastisk man kan få det afvide hvis man ønsker det og hvis man nu man ikke kan undgå at se det

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Carina1984 skriver:

...og kan slet ikke vente Glæder mig sådan til at se vores lille baby igen og ikke mindst til at få at vide om det er en prins eller prinsesse der gemmer sig i maven Jeg tror selv at det er en lille prins igen så er spændt Ville egentlig ikke noget med dette indlæg... Bare dele min spænding

Nej hvor spændende... Jeg var til en tidlig kønsscanning... Nøj hvor var det dejligt at se baby igen... 

Hvilken klinik skal du til kønsscanning ved? 

Anmeld

18. maj 2011

>>Carina<<

MoarJ skriver:

Nej hvor spændende... Jeg var til en tidlig kønsscanning... Nøj hvor var det dejligt at se baby igen... 

Hvilken klinik skal du til kønsscanning ved? 

Ska til scanningsjordemoderen i Kbh ø.Hvordan var din oplevelse da du var afsted?Jeg er 16+1 imorgen så det er også lidt tidlig scanning men der står de ka se det nu Så håber

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Carina1984 skriver:

Ska til scanningsjordemoderen i Kbh ø.Hvordan var din oplevelse da du var afsted?Jeg er 16+1 imorgen så det er også lidt tidlig scanning men der står de ka se det nu Så håber

Jeg var netop ved Scanningsjordemoderen i Silkeborg... Jeg havde en super oplevelse... Hun var rigtig god, og god til at fortælle de ting hun scannede... 

Så får man jo scanningen med hjem på video og billeder... 

Anmeld

18. maj 2011

>>Carina<<

MoarJ skriver:

Jeg var netop ved Scanningsjordemoderen i Silkeborg... Jeg havde en super oplevelse... Hun var rigtig god, og god til at fortælle de ting hun scannede... 

Så får man jo scanningen med hjem på video og billeder... 

Kommer det ik an på hvad man betaler? Sådan forstod jeg det for jeg ku vælge mellem scanning ca 10 min eller en på 15-20 min hvor man også fik lidt 3D. Og så var der nogle dyrere hvor man ville få mange billeder og video.Hva betalte du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.