Fede damesneakers i str: 41 / Fejlkøb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.228 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

qp

Super lækre damesneakers i str. 41 sælges pga. fejlkøb!

De har kun været brugt en gang....

Pris 200 inkl fragt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

LSU

Gud hvor er de fede 

Må jeg spørge hvor de er købt? (Min fod er nemlig slet ikke en størrelse 41, nærmere en 37 )

Anmeld

18. maj 2011

SpunkenJo

Hva har du givet for dem? Og hvor?

Anmeld

18. maj 2011

qp

SpunkenJo skriver:

Hva har du givet for dem? Og hvor?

De er fra Dreichmann og koster 250 kr

Anmeld

18. maj 2011

qp

Pv86 skriver:

Gud hvor er de fede 

Må jeg spørge hvor de er købt? (Min fod er nemlig slet ikke en størrelse 41, nærmere en 37 )

Anmeld

18. maj 2011

SpunkenJo

qp skriver:

Jeg går normalt aldrig i sneaks, men vil gerne købe dem for 150 incl hvis ikke nogen vil købe dem til 200 incl.

Anmeld

18. maj 2011

qp

SpunkenJo skriver:

Jeg går normalt aldrig i sneaks, men vil gerne købe dem for 150 incl hvis ikke nogen vil købe dem til 200 incl.

Årh ... jeg vil såååååh gerne have 200 for dem idet jeg jo selv skal betale fragten. Og de var søreme ikke nemme, at få fat på - måtte køre en laaaaaaaang togtur for, at få dem i den rette str. Og ikke mindst så er de jo kun brugt en gang

Jeg fandt så nogle andre sko i dag som jeg hellere vil have selv om jeg sleeeeeeet ikke havde råd til dem....  Derfor står disse nu til salg

Anmeld

19. maj 2011

SpunkenJo

qp skriver:

Årh ... jeg vil såååååh gerne have 200 for dem idet jeg jo selv skal betale fragten. Og de var søreme ikke nemme, at få fat på - måtte køre en laaaaaaaang togtur for, at få dem i den rette str. Og ikke mindst så er de jo kun brugt en gang

Jeg fandt så nogle andre sko i dag som jeg hellere vil have selv om jeg sleeeeeeet ikke havde råd til dem....  Derfor står disse nu til salg

175 incl

Final offer

Anmeld

19. maj 2011

SpunkenJo

qp skriver:

Ved du hvad?

Du kan sende mig skoene og Pava-dugen til mig og jeg sender dig 300 kr for begge dele incl.....?

Hva siger du til det?

Anmeld

19. maj 2011

qp

SpunkenJo skriver:

175 incl

Final offer

Prisen er 200 inkl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.