hvad giver man en 3 årig pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.190 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Josephinesmor

ja min datter bliver 3 den 31 maj, og har faktisk ikke rigtige nogle idder til gave, hun øsnker sig en trampolin og det får hun af farmor og farfar.. hvad har i af ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

charlottekri

jeg tænker nogle dukker såsom babyborn.. nogle bøger, hvis hun kan lide at læse (her tænker jeg sådan nogle bøger med flapper, som hun selv kan sidde med)

det er nogle af de ting, der hitter hos min 3 årige pige

ps. trampolinen bliver et mega hit!!

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Da Liva blev 3 i sommers fik hun en stor kasse med saks, papir, vandfarver, tusser, lim og alt muligt andet til at være kreativ.. + Fifi's vandkandehus. Det var et stort hit!

Af andre gæster fik hun dukketøj, højstol + vugge til dukke, dvd'er, godnat-læsnings-bøger, en løbecykel, puslespil og udklædningstøj.

Anmeld

18. maj 2011

Josephinesmor

okay ja jeg får da lidt inspiration, den med den kreative kasse er en fed idé sys jeg

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

okay ja jeg får da lidt inspiration, den med den kreative kasse er en fed idé sys jeg

Vi var lidt sent ude... ville ellers selv have lavet en, men det blev så til en "færdig-lavet" fra Panduro i stedet

Her kan man se lidt af den

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Hov... fandt lige dette billede også

Anmeld

18. maj 2011

Benjamins'mor

Noget Hello Kitty? Eller barbie.

Anmeld

18. maj 2011

aya-zia

min datter fik den har da hun blev 3 i november... den er et KÆMPE hit og så har vi købt en heste stald også i toysRus

vil lige sige at dukkehuset er bestillt hjem fra tyskland... tager ca 14 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2011

foto på lærred

tusser hvor proppen er i en træboks så de ikke forsvinder, maling, malebog, solbriller, bog med puslespil i, bondegård med dyr til, hvis hun har badekar så nye badeting og vaskeklud osv., lille børneparaply, by badedragt, blød badekåbe med lynlås til svømmehal eller stand, tegneunderlag, prinsesse udklædning: Tylskørt/dansekjole, lege tiara og armbånd osv.

Tillykke med hende når I når dertil.

Anmeld

18. maj 2011

bonanza

Legesminke bord, udklædningstøj, cykel, legetøjs smykker, nye ting til værelset, barbie dukker, nyt tøj og sko, prinsesse slot med figurer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.