Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SommerBlomst skriver: Så var vi til NF scanning idag, og vores lille baby har det bare godt i maven. Den er helt fin, og nakkefolden var 1:11111 - så der er vidst ikke noget at bekymre sig for der Jeg har termin den 27 november - andre der omkring? evt fra nordjylland? Se lige den lille - den vinker jo nærmest ud til os
Så var vi til NF scanning idag, og vores lille baby har det bare godt i maven. Den er helt fin, og nakkefolden var 1:11111 - så der er vidst ikke noget at bekymre sig for der
Jeg har termin den 27 november - andre der omkring? evt fra nordjylland?
Se lige den lille - den vinker jo nærmest ud til os
eejjjj hvor fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihhh hvor fint.. Tillykke med den gode NF
Jeg har termin d. 28 November og skal til NF imorgen tidlig! Er helt spændt og nervøs.... Håber da på et godt resultat som dit
Smilo skriver: ihhh hvor fint.. Tillykke med den gode NF Jeg har termin d. 28 November og skal til NF imorgen tidlig! Er helt spændt og nervøs.... Håber da på et godt resultat som dit
Ihhh hvor spændene for jer også - og spændende om terminen holder - min var den 24 november til at starte med, men blev så rykket til den 27. Hvor i landet kommer du fra?
SommerBlomst skriver: Ihhh hvor spændene for jer også - og spændende om terminen holder - min var den 24 november til at starte med, men blev så rykket til den 27. Hvor i landet kommer du fra?
Ja det er MEGET spændende..
Jeg bor i København! En anelse langt væk fra Nordjylland
Tillykke med de fine resultat, sikke en sød bebs!
Secrets skriver: Tillykke med de fine resultat, sikke en sød bebs!
Taaak er sikker på den ligner sin mor
Sikke et godt billede.. Det varmer helt indeni
Jeg glæder mig virkelig også til at det er os der skal til scanning
Bor i Nordjylland & skal føde i Aalborg når vi når dertil.
Skal du vel også, når du bor i 9210?
Miss Misho skriver: Sikke et godt billede.. Det varmer helt indeni Jeg glæder mig virkelig også til at det er os der skal til scanning Bor i Nordjylland & skal føde i Aalborg når vi når dertil. Skal du vel også, når du bor i 9210?
Ihh tillykke til jer os og tak
ja jeg skal også føde i Aalborg, Hvornår har du termin?
Hej søde
Armen jeg er jo gået FULDSTÆNIG glip af denne tråd - hvor er det bare fantastisk dejligt for jer - KÆMPE stort tillykke med den veloverståede NF og det flotte flotte risikotal
Hvor er det bare skønt - og rigtig rigtig dejligt billede, vores prinsesse lå også og vinkede til os til NF - ihh, hvor jeg glæder mig til at følge jer
Hej igen..
Termin den 16 december... Så det blir en god jul i år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128