Tegn på abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.568 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Anonym trådstarter

...Ja, var der nogle der havde det?

jeg er 4+5 idag, og bange for at miste, har haft lidt lette mens smerter og en dag, tirsdag morgen, var der en kraftig mens agtig smerte.. det ikke som mens, men lignende.. Svært og forklare...

Men, intet blod, eller andre ting, har det jo godt

Er nødt til at være anonym, da familie og venner ikke skal vide det endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

FamilenStorm

Har ikke prøvet at miste..

Men det kan også være ligamentsmerter du har.. Hvilket er helt normal.. Det er din livmoder som er ved at gøre sig klar til at vokse :-)

Og tillykke med bebs i maven :-)

Anmeld

18. maj 2011

CHD

Har både haft en almindelig graviditet og én, der endte i abort i 7+6. Så længe du ikke bløder er der ikke noget at være bekymret for. Det er nok bare ligamentsmerter. De føles ofte som mens smerter.

Håber du får en god graviditet, der ender med et lille vidunder.....Mon ikke du gør 

Anmeld

18. maj 2011

Annemor...

Første gang jeg ventede mig mistede jeg i omkring uge 6. Jeg havde spændninger i mit underliv under hele graviditeten og da jeg så mistede havde jeg kraftige smerter og derefter kom blødningerne

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Jeg har haft "mens-smerter" næsten konstant siden jeg testede positiv i uge 2 - er nu i uge 9 og lægen siger det er helt normalt; det er ganske almindelige graviditets-gener, og så længe det ikke bløder er der ikke noget at være nervøs for.

Jeg ved dog hvordan du har det; det er svært at være gravid for 1. gang, når man ikke har noget at sammenligne med - man bliver nervøs over de mindste symptomer

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

...Ja, var der nogle der havde det?

jeg er 4+5 idag, og bange for at miste, har haft lidt lette mens smerter og en dag, tirsdag morgen, var der en kraftig mens agtig smerte.. det ikke som mens, men lignende.. Svært og forklare...

Men, intet blod, eller andre ting, har det jo godt

Er nødt til at være anonym, da familie og venner ikke skal vide det endnu

Jeg har prøvet at have en spontan abort, og tro mig...du er slet ikke i tvivl.

Ved mig startede det med noget lyserødt pletblødning en aften, og dagen efter begyndte smerterne så, og de var virkelig intense og varede ved i 4-5 timer med kraftig blødning. Du er slet ikke i tvivl hvis det sker.

Så længe du ikke bløder, så tror jeg ikke du skal være nervøs.

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

19. maj 2011

Minmio

Jeg havde mens smerter lige da jeg blev gravid, var ligesom dig meget bekymret, men min læge sagde at det var meget normalt, så længe jeg ikke blødte skulle jeg ikke tænke så meget over det.

Er i uge 39 nu og baby har det fint

Anmeld

19. maj 2011

Mummymalle

Ikke for at gøre dig bange, men ikke alle aborter kan mærkes. Jeg havde en MA i uge 13, forsteret var gået til i uge 10, min mave voksede og jeg havde det fint hele vejen. Jeg fandt først ud af det til NF og endte med en udskrabning dagen efter.... Hårdt, men det er livet.....

Håber det bedste til dig og baby

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen

Jeg har det godt, og mærker niv og jag - men GUD den er vokset. Pu ha... det helt vildt på en uge.. Godt vi skal til terminsscanning om 13 dage.. Tror næsten ikke på jeg kun er 4+6 idag.. Det jo helt vildt..

Fik at vide at når vi har set hjerteblink, omkring uge 6+5, så skulle der helst ikke kunne ske noget med baby? Altså miste ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.