? vedr. køb og salg her inde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2008

mcm

hvordan plejer det af foregå? Altså sender sælger tingene når pengene er modtaget eller betaler køber først når varen er modtaget?

Jeg har noget tøj jeg overvejer af sælge men vil jo gerne lige være sikker på hvordan det plejer af foregå.

Kh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Pia.

Det er jo noget man aftaler med sælger... men hvis du sælger til folk du ikke kender ville jeg nok vælge at sige du sender varen når pengene er på din konto... man ved ikke hvem der sidder på den anden side af skærmen og du kan INTET gøre hvis pakken er sendt afsted...

Held og lykke med salget...

Knus Pia

Anmeld

13. november 2008

mcm

Tak, det var lidt det jeg tænkte men omvendt risikerer jeg måske også at folk ikke vil købe hvis de skal betale inden varen er sendt

Anmeld

13. november 2008

moniquesmor

jeg ville nok vælge af sige af folk skal betal først og så du sender dem efter..
og det gør de fleste her inde

Anmeld

13. november 2008

Pia.

mcm skriver:

Tak, det var lidt det jeg tænkte men omvendt risikerer jeg måske også at folk ikke vil købe hvis de skal betale inden varen er sendt

Det er sådan man "normalt" gør.... 76.gif

Lækre ting du sælger - desværre er mine børn for store... Pøj Pøj med det...

Knus Pia og god bedring..

Anmeld

13. november 2008

Stumpen

Jeg tror ikke nogen vil nægte at købe, hvis ikke de får varen først..
Risikoen for at du tager røven på folk mht. at beholde pengene er jo lige så stor som du vælger at sende til en inden du modtager penge (at vedkommende ikke betaler)

Som køber (og aldrig sælger -endnu) vil jeg sige at jeg ved at jeg kan risikere at købe katten i sækken ved at købe før jeg har set, men det er vilkårene
Så go for it..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.