Det går fremad med Julie... :) Snakkeriet og sutten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mira0911

I sidste uge havde vi besøg af talepædagogen... Siden den dag og til dag, er der virkelig sket noget med snakkeriet..

Julie elsker at sidde med bøger og sige ord, farver, dyr osv osv når vi siger dem først.. Hun gentager lige bagefter, ikke altid til at forstå, men det er det hun prøver på at sige..

Sutten - det går jo godt... Hun får kun sutten når hun skal sove, og hun spørger ikke til den ellers... I dagplejen bruger hun også kun sutten når hun skal sove..

Sikke et fremskidt på en uge... Dagplejeren siger det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

I sidste uge havde vi besøg af talepædagogen... Siden den dag og til dag, er der virkelig sket noget med snakkeriet..

Julie elsker at sidde med bøger og sige ord, farver, dyr osv osv når vi siger dem først.. Hun gentager lige bagefter, ikke altid til at forstå, men det er det hun prøver på at sige..

Sutten - det går jo godt... Hun får kun sutten når hun skal sove, og hun spørger ikke til den ellers... I dagplejen bruger hun også kun sutten når hun skal sove..

Sikke et fremskidt på en uge... Dagplejeren siger det samme...

det var en godt opdate

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

det var en godt opdate

ja det er så dejligt... Julie er blevet en helt anden pige, mere glad og mer lyst til snakke og lære... 

Anmeld

18. maj 2011

mortilflere

Skønt

Anmeld

18. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

ja det er så dejligt... Julie er blevet en helt anden pige, mere glad og mer lyst til snakke og lære... 

ej hvor super

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

mortilflere skriver:

Skønt

Det er så dejligt... 

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

ej hvor super

Det er virkelig dejligt... 

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Jeg tror helt sikkert også i vil opleve en stor forandring når hun kun har sut i sovesituationer...

Liva var virkelig Suttoman!!! Men da vi endelig tog os sammen og kun gav hende sutten når det var højst nødvendigt så udviklede hendes sprog og hendes udtale sig helt vildt!

Dejligt at i allerede mærker forbedringer

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Jeg tror helt sikkert også i vil opleve en stor forandring når hun kun har sut i sovesituationer...

Liva var virkelig Suttoman!!! Men da vi endelig tog os sammen og kun gav hende sutten når det var højst nødvendigt så udviklede hendes sprog og hendes udtale sig helt vildt!

Dejligt at i allerede mærker forbedringer

Julie er også ret glad for sin sut... 

det er så fedt allerede at mærke en forandring... Jeg er helt glad i låget... 

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Julie er også ret glad for sin sut... 

det er så fedt allerede at mærke en forandring... Jeg er helt glad i låget... 

Det kan jeg sørme godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.