årh altså :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

malliebooh

Når jeg ser disse billeder, så er jeg IKKE i tvivl om at min kæreste nok skal blive en god far. :') På begge billeder er min lille fætter på 2 år.

- Selvom han dog mener han ikke er klar endnu, så fornemmer man engang imellem et snært af "far-følelse" hos ham 

Det seneste var at vores hund er i løbetid, så hun skulle have nogle bukser på. Det blev et par underbukser min kæreste har haft da han var højst 2-3 år. Så da vi klippede hul i til halen, så kom det : "Hvad hvis min søn skulle have haft dem???" og dette udtryk : 

Han vil ikke indrømme det, men han vil gerne snart 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Nessie

MalleH skriver:

Når jeg ser disse billeder, så er jeg IKKE i tvivl om at min kæreste nok skal blive en god far. :') På begge billeder er min lille fætter på 2 år.

- Selvom han dog mener han ikke er klar endnu, så fornemmer man engang imellem et snært af "far-følelse" hos ham 

Det seneste var at vores hund er i løbetid, så hun skulle have nogle bukser på. Det blev et par underbukser min kæreste har haft da han var højst 2-3 år. Så da vi klippede hul i til halen, så kom det : "Hvad hvis min søn skulle have haft dem???" og dette udtryk : 

Han vil ikke indrømme det, men han vil gerne snart 

Der skal nok ikke så meget overtalelse til, før I kan gå i gang med projekt baby

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

Nessie skriver:

Der skal nok ikke så meget overtalelse til, før I kan gå i gang med projekt baby

Det tror jeg faktisk heller ikke (heldigvis) hvis jeg skal være ærlig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.