Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HEY
Min søn er rask
Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel
Tak for jeres tanker og beskeder
Knuz en meget lykkelig mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh hvor er det dejligt at høre, har tænkt på jer idag
Oliver&Troia <3 skriver: HEY Min søn er rask Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel Tak for jeres tanker og beskeder Knuz en meget lykkelig mor
Åh det var godt dejligt det ikke er alvorligt som du frygtede. SKØN opdatering
SÅDAN!! Har krydset fingre for at det ikke var noget slemt! sikke en lettelse og sikke en dejlig update!!!
Hold da op en dejlig nyhed! Det må da ha´været den mest forfærdelige angst at rende rundt med...
Tillykke med at det "kun" var en lille cyste.. Sikke en lettelse, når man tænker på hvad alternativet var.
Åh hvor er det bare dejligt at høre.. Har tænkt så meget på jer i dag..
Knus Mette
fantastisk
PYHA.... Jeg var så nervøs for at logge på, og læse om jeres tur på sygehuset. Dejligt at i fik posotivt svar!
Hej tøser
Hvor er i bare søde og dejlige allesammen... dejligt at have denne side og jer
Dejligt med gode nyheder:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128