ingen trøst, men det er nogle faser man skal igennem desværre, det er aldrig sjovt når det står på men det bliver bedre, og især hvis du selv gir en hånd..
jeg mener at jeg læste et sted, at det er vigtigt man gir sine børn gode sovevaner omkring de 8-10 mdr. da det vil påvirke det videre mønster, men om det holder ved jeg ikke?!?!
Jeg er ikke tilhænger af at de skal skrige lungerne ud på sig selv, men samtidig tror jeg det er vigtig at man er vedholdende.
der findes en hjemmeside der hedder sovecoatch.dk, den har nogle gode metoder (min mening). vi brugte den til vores søn da han skulle vænnes af med natflasken. det gik ganske enkelt ud på at stå ved sengen tage ham op når han græd, og så snart han holdte op skulle vi lægge ham ned igen, og sådan skulle man fortsætte. og selvom vi nogengange knap nol nåede at lægge ham i sengen før han skreg, ja så tog vi ham blot op igen og gjorde det hele en gang til... det tog få dage så havde han vænnet sig til det!
børn er jo så dejlig nemme at forme, de tilpasser sig lynhurtigt nye vaner (både de gode og de dårlige) så som tidligere nævnt er det bare vigtigt at du holder ud, og gør det samme igen og igen indtil den sidder...
det blev en lang smørre, men prøv
www.sovecoach.dk//Natascia
Anmeld