Fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

bobbles

Hej er der nogen herinde som har prøvet at få kejsersnit med deres første barn og føde almindeligt med nummer 2? Jeg fik nemlig akut kejsersnit med min første meget ubehageligt da hun skulle genoplives.. men denne gang har jeg valgt at føde normalt, er der nogen der har erfaringer med det, og kan arret risikere at springe op? :/ håber på svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Muffinmus

og JA

Fik aks med min søn efter 45 timer og han var ed at stå af derinde, APGAR på 2 da han kom ud, var i fuld narkose, så det var kun min mand der var hos ham den første halvanden time.

Anden gang fødte jeg ukompliceret efter 8,5 times veer, en fødsel der gik helt efter bogen. Der er 20 mdr mellem mine og at gik perfekt og har intet fortrudt, tvært imod:-)

SKAL helt sikkert prøve at føde igen hvis nr 3 kommer engang.

Og nej, der er kun ringe chancer for at arret brister, især hvis der går 2 år i mellem fødslerne.

Fik epi og det måtte jeg gerne, kunne bare ikke komme i vand.

Anmeld

18. maj 2011

bobbles

MariaE skriver:

og JA

Fik aks med min søn efter 45 timer og han var ed at stå af derinde, APGAR på 2 da han kom ud, var i fuld narkose, så det var kun min mand der var hos ham den første halvanden time.

Anden gang fødte jeg ukompliceret efter 8,5 times veer, en fødsel der gik helt efter bogen. Der er 20 mdr mellem mine og at gik perfekt og har intet fortrudt, tvært imod:-)

SKAL helt sikkert prøve at føde igen hvis nr 3 kommer engang.

Og nej, der er kun ringe chancer for at arret brister, især hvis der går 2 år i mellem fødslerne.

Fik epi og det måtte jeg gerne, kunne bare ikke komme i vand.

tak for svar.. har tænkt rigtig meget over det.. Og det der skete dengang er meget sjællent at det sker, så besluttede mig for en normal fødsel denne gang, der er så mange der siger at det er oplevelsen værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.