Mine første kager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

akskovmose

Så sprang jeg ud.. Her er resultatet af "resterne" fra den store kage, som jeg laver i morgen.. 4 små lagkager til eftermiddagskaffen.. 

Annette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Dot D

Hi hi,hvor er de søde... Jeg drømmer om at lave en hel masse små en dag, kan se det bare er at gå igang

Anmeld

18. maj 2011

akskovmose

Ja de blev lidt søde   men for pokker de tog i grunden lang tid.. det er så også 1. gang, og jeg har inden udstikkere (som jeg lige nu har set, for pokker det er smart, og må lette arbejdet en del ) Men mon ikke øvelse også i dette tilfælde også kan gøre mester 

Annette

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

Hvor er de fine 

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

akskovmose skriver:

Så sprang jeg ud.. Her er resultatet af "resterne" fra den store kage, som jeg laver i morgen.. 4 små lagkager til eftermiddagskaffen.. 

Annette

hvor er de søde

Anmeld

18. maj 2011

akskovmose

mulle7430 skriver:

hvor er de søde

Tak for det 

Anmeld

18. maj 2011

akskovmose

Janni. skriver:

Hvor er de fine 

Tak for det 

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

akskovmose skriver:

Ja de blev lidt søde   men for pokker de tog i grunden lang tid.. det er så også 1. gang, og jeg har inden udstikkere (som jeg lige nu har set, for pokker det er smart, og må lette arbejdet en del ) Men mon ikke øvelse også i dette tilfælde også kan gøre mester 

Annette

Selvfølgelig gør det det. Øvelse, øvelse og øvelse, det hjælper på alt Jeg så engang et Oprah show, hvor der blev serveret kager i den størrelse, en til hver i publikummet. Det var de kager, der fik mig interesseret i pyntekager, så sådan nogle vil jeg altså lave engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.