Hej kagedamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Hailiesmom11

Hej kagedamer

Ville høre om i kunne hjælpe mig, jeeg vil til at starte med at lave kager og ville høre hvad man sådan skal bruge for at starte op sådan de vigtigste ting, jeg vil lave med fondant  hvis i havde en liste eller sådan noget og så et bud på hvor jeg kan få det billigst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

mulle7430

Wulffi89 skriver:

Hej kagedamer

Ville høre om i kunne hjælpe mig, jeeg vil til at starte med at lave kager og ville høre hvad man sådan skal bruge for at starte op sådan de vigtigste ting, jeg vil lave med fondant  hvis i havde en liste eller sådan noget og så et bud på hvor jeg kan få det billigst

hejsa

hva tænker du på af ting til og lave det af blomster osv så kig på dinkage.dk der købe jeg alt inde

pas nu på for du bliver bidt af det  smiler sødt

Anmeld

18. maj 2011

Hailiesmom11

mulle7430 skriver:

hejsa

hva tænker du på af ting til og lave det af blomster osv så kig på dinkage.dk der købe jeg alt inde

pas nu på for du bliver bidt af det  smiler sødt

Jamen bare sådan generelt hvad i andre bruger når i skal skære kager til, smøre op og lægge fondanten på

Kunne også godt tænke mig selv at lave blomster osv, men ved ikke om det bliver for svært når det er første gang jeg skal arbejde med fondant...

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

Wulffi89 skriver:

Jamen bare sådan generelt hvad i andre bruger når i skal skære kager til, smøre op og lægge fondanten på

Kunne også godt tænke mig selv at lave blomster osv, men ved ikke om det bliver for svært når det er første gang jeg skal arbejde med fondant...

så skal du nok have fat i de andre kage damer  for jeg putter ikke alt de i som de gør det kan jeg ikke lide da kagen er sød nok med skumfidusen  men jeg bruger chokolade kage den bedste mums kage  og der putter jeg så smørcreme på med mandel essens i også putter jeg skumfidusen på og laver pynt der til  men håber du finder det du søger  smiler

Anmeld

18. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg opper lige da jeg meget gerne vil have svar på mit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.