Fået foretaget Celleprøve - spørgsmål vedr. blødning hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej!

Har i mandags fået foretaget en celleprøve hvor gyn brugte en "børste" sådan en lille ting til at tage prøven med. Hun sagde der kunne komme en lille blødning. Der var intet mandag+tirsdag, men her i formiddags var der pludselig mørkt blod (bruger kun trusseindlæg, som sagtens kan tage det,men der er en del)  har allerede skiftet det 2-3 gange. Da jeg lige var på toilettet, var der pludselig frisk blod, også i toilettet. Er det normalt, eller skal jeg måske kontakte gyn igen ?? Jeg undrer mig bare over at det først kommer på 2. dagen og det skifter fra "gammel" blod til frisk blod....??

Håber nogen har prøvet det, og kan komme med lidt input .....TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Gaia

Det er sandsynligvis det lile sår du har fået på livmoderhalsen som er gået af. Ikke noget at være bekymret for. men hold selvf. øje med at det ik bliver værre.

Jeg oplevede også at bløde 2 dage efter. der var det fordi jeg lige havde danset lidt med svigermor Og det kunnet det lille sår ikke tåle.

Men som sagt jeg fik at vide, at det skulle jeg ik være bange for.

men selvf. er du bekymret så ring til din læge og hør ad.

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar - det har du nok ret i. Men troede ikke at det kunne udløse så "meget" blod. Men nu er jeg blevet klogere.... Tak!

Anmeld

18. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Hej!

Har i mandags fået foretaget en celleprøve hvor gyn brugte en "børste" sådan en lille ting til at tage prøven med. Hun sagde der kunne komme en lille blødning. Der var intet mandag+tirsdag, men her i formiddags var der pludselig mørkt blod (bruger kun trusseindlæg, som sagtens kan tage det,men der er en del)  har allerede skiftet det 2-3 gange. Da jeg lige var på toilettet, var der pludselig frisk blod, også i toilettet. Er det normalt, eller skal jeg måske kontakte gyn igen ?? Jeg undrer mig bare over at det først kommer på 2. dagen og det skifter fra "gammel" blod til frisk blod....??

Håber nogen har prøvet det, og kan komme med lidt input .....TAK

det har jeg også prøvet et par gange... men hold da lige øje med det alligevel...

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.