Privat stordagpleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

sandorff

Jeg er privat dagplejer, min mand har været hjemme og oplevet min arbejdsdag og smed tanken på bordet om han også skulle blive det, så vi lavede en stordagpleje med 8 børn...

vi kom til at snakke om, om det ville opfattes som en ulempe eller fordel at det er en stordagpleje...

der kommer i, alle jer forældre, ind i billedet. hvad mener i, ville i benytte en stordagpleje? ja/nej? - hvis nej, hvorfor ikke?

på forhånd, tusind tak for alle jeres svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

mth1987

Jeg syntes det lyder super hyggeligt

Anmeld

18. maj 2011

SussieThyssen

sandorff skriver:

Jeg er privat dagplejer, min mand har været hjemme og oplevet min arbejdsdag og smed tanken på bordet om han også skulle blive det, så vi lavede en stordagpleje med 8 børn...

vi kom til at snakke om, om det ville opfattes som en ulempe eller fordel at det er en stordagpleje...

der kommer i, alle jer forældre, ind i billedet. hvad mener i, ville i benytte en stordagpleje? ja/nej? - hvis nej, hvorfor ikke?

Jo da...ville da synes det var en fed ide, hvis jeg havde børn i den alder.

Men vil nok anbefale at I indhenter børneattest, som I udleverer til forældrene eller ophænger..ligesom en smilyrapport eller noget..for jeres egen skyld.

Held og lykke med projektet

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

sandorff skriver:

Det kommer da an på....hvem I er, hvordan I er, hvad I kan tilbyde...er I uddannede, har I god plads, hvad er jeg indgang til det at passe børn, jeres baggrund og overvejelser,.....jeg kan ikke ensidigt sige det er en fordel....det kommer helt an på rammer og mennesker...

Min søn har gået i en stordagpleje og jeg synes jo lidt fordelen ved dagplejen røg, idet der pludselig er mange børn...fordelen kan være at man kan dele børnene op og de små kan blive hjemme og de store tage på tur...feks..

Anmeld

18. maj 2011

sandorff

Eva. skriver:

Det kommer da an på....hvem I er, hvordan I er, hvad I kan tilbyde...er I uddannede, har I god plads, hvad er jeg indgang til det at passe børn, jeres baggrund og overvejelser,.....jeg kan ikke ensidigt sige det er en fordel....det kommer helt an på rammer og mennesker...

Min søn har gået i en stordagpleje og jeg synes jo lidt fordelen ved dagplejen røg, idet der pludselig er mange børn...fordelen kan være at man kan dele børnene op og de små kan blive hjemme og de store tage på tur...feks..

det er lige det jeg tænker, om forældrene mener dagplejen forsvinder...

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

sandorff skriver:

det er lige det jeg tænker, om forældrene mener dagplejen forsvinder...

Men mange vil jo gerne have det sådan lidt vuggestue agtigt....personligt synes jeg at de der max fem børn er mere end rigeligt for de små pus...men tror ikke jeg repræsenterer flertallet...

Anmeld

18. maj 2011

sandorff

Eva. skriver:

Men mange vil jo gerne have det sådan lidt vuggestue agtigt....personligt synes jeg at de der max fem børn er mere end rigeligt for de små pus...men tror ikke jeg repræsenterer flertallet...

din mening kan bruges alligevel

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

sandorff skriver:

din mening kan bruges alligevel

Men det jeg mente var bare at det nok ikke er den du vil møde mest..

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

Er en i min by, de deler så børnene op, og går tur hver især nogle gange osv. Og den er tit et hit, fordi at der er en mand

Anmeld

18. maj 2011

Peps

sandorff skriver:

Hejsa

Vores 3 store børn har gåetr i en stor dagpleje med 10 børn og det var bare så fantastisk. De suplerede hinanden med en masse gode ting, og børnene elskede det.

Jeg er også privat dagplejer (ikke da de 3 store skulle passes) og har flere gange forsøgt at lokke manden til at starte op sammen med mig. Han er dog ikke overtalt, da han er rigtig glad for sit arbejde.

Men jeg ville da sige: Go for it!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.