Anonym skriver:
Bliver desværre nødt til at skrive ano da jeg har nogle veninder herinde som intet behøves at vide.
Jeg har i dag testet positiv
, har en datter på 5 1/2 måned og manden har gjort klart at der ikke skal komme en baby mere nu 
Jeg er så ked af det. Ved overhovedet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv , kan ikke tænke tanken om at skull fjerne et lille vidunder
Det skal lige siges vi har brugt gummi hver gang vi har haft sex, og ingen af dem r sprunget. så der har måske været et lille hul eller noget
. Manden kommer hjem fra arbejde omkring kl 7 og vil ikke fortælle ham det før. Ved bare ikke hvad jeg skal sige eller gøre.
for han har virkelig hele tiden sagt at der ikke skal komme en mere nu, men at vi kunne forsøge med en mere når min datter er omkring 1 år.
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg nok bare ud med det 
sødeste du....
først et lille tillykke med testen. Dernæst vil jeg sige til dig, at du skal huske på at det jo ikke er din skyld at du er blevet gravid igen. Du har intet gjort galt eller forkert. Der har været gummi på og i har været sammen, begge med den vished - at du ikke KUNNE blive gravid. Men de der gummidutter ER jo bare ikke 100% sikre.
Få ham det fortalt - skriv evt ned, hvad du gerne vil sige til ham, så du husker at få det hele med. Få forklaret ham, hvor hårdt det vil være for dig psykisk, at få fjernet barnet. Og hvis ikke han stejler helt, så prøv at fortæl ham om de fordele der er ved, at få børn så tæt på hinanden.....
Det skal nok gå - held og lykke 
//Stine
Anmeld