Kan hun mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2011

Anonym trådstarter

Er i 21. uge og mærker sygt meget liv. Kan også mærkes udenpå hver dag gerne også ses, hvis man lige ser på maven med den rette timing. Er begyndt at ae maven en del, altså imens den er bar, og tænkte på om lillepigen mon kan mærke det? Hun har jo udviklet følesansen, men kan hun fornemme inde i maven, at jeg aer?

Hun falder altid til ro, når jeg ligger og nusser maven, også hvis hun er i gang med at slå, sparke og spjætte på livet løs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

18. maj 2011

Pingu

Jeg har tre unger og har med dem alle oplevet at de pressede sig ud mod min hånd når jeg nussede der hvor de lå.

Har også hapset en fod som blev trukket hurtigt væk.

Så ja jeg er sikker på at barnet kan fornemme / mærke noget!

Nyd det.......uhhh jeg savner det!!!

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Pingu skriver:

Jeg har tre unger og har med dem alle oplevet at de pressede sig ud mod min hånd når jeg nussede der hvor de lå.

Har også hapset en fod som blev trukket hurtigt væk.

Så ja jeg er sikker på at barnet kan fornemme / mærke noget!

Nyd det.......uhhh jeg savner det!!!

Haha, ej det lyder skægt! Men jeg nyder det også helt vildt, det er dejligt at føle man har kontakt til sin lille skattebasse. Hold op mand, kunne jo bliver afhængig af at være gravid Elsker det!

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Jeg er ret sikker på de kan mærke det... Mine reagere også når jeg nusser maven eller holder der hvor de sparker ud. Det er så sjovt. Smil

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

Silas reagerede også når jeg nussede maven, så tror på de kan mærke/fornemme det 

Anmeld

18. maj 2011

mortilflere

Alle mine de 3 store har holdt op med at sparke hvis bonden lagde en hånd på maven , han mærkede dem aldrig LOL

Alberte fippede og sparkede for vildt , og hun ville heller ikke ha kontakt med ham før hun var 10 mdr faktisk skreg hun vildt hvis han var i rummet

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Jeg er 22+2 min pige kommer også med et par dask engang imellem, når jeg nusser maven... 

Så det tror jeg da også din baby kan mærke nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.