graviditets test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.643 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Bolette19

Hejsa

Jeg er nu gået 8 uger over tid, og syntes det er rimlig lang tid.. Hvor lang tid skal der gå før man kan tage en test, så man kan få et sikkert svar,. ?

Mig og min kæreste prøver at blive gravide, så er også bare bange for at det er min krop der lave gæk med mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hejsa

Jeg er nu gået 8 uger over tid, og syntes det er rimlig lang tid.. Hvor lang tid skal der gå før man kan tage en test, så man kan få et sikkert svar,. ?

Mig og min kæreste prøver at blive gravide, så er også bare bange for at det er min krop der lave gæk med mig..

8 uger over tid? Tager du pis på mig? Det lyder meget som om du er gravid Du kan jo teste fra den dag mens skulle være kommet!

Jeg ville nok foreslå dig at komme til lægen og få en blodprøve - for efter så lang tid kan du nok ikke teste positiv på en hcg test

Anmeld

18. maj 2011

Madam Blå

Synes også du burde ringe til lægen og få taget en blodprøve, hvis du har prøvet at teste hjemme?

Er temmelig sikker på at man ville kunne teste positivt så længe efter udeblevet mens.

Så hvis du ikke har testet så synes jeg du skal gøre det

Anmeld

18. maj 2011

Bolette19

Okay super tak for jeres svar  

Anmeld

18. maj 2011

Ka+Ma=Be

Bolette19 skriver:

Okay super tak for jeres svar  

Fik lige skrevet noget vrøvl! Hcg niveauet falder jo efter 10. uge, men da vist ikke så meget, at man ikke kan teste

Så ud og hent en test!

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Bolette19 skriver:

Hejsa

Har du ikke testet endnu selvom du er gået 8 uger over tid??

Anmeld

18. maj 2011

Ka+Ma=Be

Solstråle2011 skriver:

Har du ikke testet endnu selvom du er gået 8 uger over tid??

Hvem der kunne være så tålmodig hehe.

Anmeld

18. maj 2011

Bolette19

nej har ikke testet, hvilket også er dumt..

er bare bange for den er negativ og min mens ligger lige rundt om hjørnet, derfor er der nu gået såå lang tid.. og tester lige så snart jeg kan

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Katte87 skriver:

Hvem der kunne være så tålmodig hehe.

Ja wow... medmindre man har meget uregelmæssig mens og ikke helt ved, om man kan være gravid eller ej..

Anmeld

18. maj 2011

mizzblondie

Katte87 skriver:

8 uger over tid? Tager du pis på mig? Det lyder meget som om du er gravid Du kan jo teste fra den dag mens skulle være kommet!

Jeg ville nok foreslå dig at komme til lægen og få en blodprøve - for efter så lang tid kan du nok ikke teste positiv på en hcg test

Det ka man sagtens efter så lang tid det var for der omkring min test ville være positiv for dem forinden var stadig negative og var 9 uger henne da jeg fandt ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.