update på lokalbedøvelse hos gynælogo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

maria87

ja piger- så er det overstået hos gynælogon idag og i skal ha tak alle jer der skrev til mig igår, men jeg synes det gjorde meget ondt - alt hvad han gjorde, han lod ik bedøvelsen virke helt, så meget af det var frygteligt for mig, og blev oss meget ked af det...

specielt da han brændte til sidst... det var så godt at min kæreste var med, uden ham ville jeg være tudefærdig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

BabyMus

maria87 skriver:

ja piger- så er det overstået hos gynælogon idag og i skal ha tak alle jer der skrev til mig igår, men jeg synes det gjorde meget ondt - alt hvad han gjorde, han lod ik bedøvelsen virke helt, så meget af det var frygteligt for mig, og blev oss meget ked af det...

specielt da han brændte til sidst... det var så godt at min kæreste var med, uden ham ville jeg være tudefærdig.....

Øv sikke noget, men nu er det i det mindste overstået. (:

Anmeld

18. maj 2011

maria87

BabyMus skriver:

Øv sikke noget, men nu er det i det mindste overstået. (:

ja det er dejligt....

så håber jeg bare at svaret er meget posittivt når jeg får svar om 2 uger så jeg ik skal prøve det igen...

Anmeld

18. maj 2011

Gaia

øv lyder ik som en særlig omsorgsfuld gyn. du har været til. Men godt det er vel overstået. Så krydser vi bare fingre for at cellerne er normale.

Anmeld

19. maj 2011

BabyMus

maria87 skriver:

ja det er dejligt....

så håber jeg bare at svaret er meget posittivt når jeg får svar om 2 uger så jeg ik skal prøve det igen...

Ja lad os håbe det. (:

Anmeld

19. maj 2011

maria87

Gaia skriver:

øv lyder ik som en særlig omsorgsfuld gyn. du har været til. Men godt det er vel overstået. Så krydser vi bare fingre for at cellerne er normale.

jo de var søde nok... men ja det var tarveligt at han ik lod bedøvelsen virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.