plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

mariannemor1

Hejsa...

Har bare et spørgsmål... Kan plukveer gøre ondt?? eller er det bare barnet der presser sig nedaf at det gør ondt??. Er der nogen der kender til dette?? Jeg er nu 37+2 mvh Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Ka+Ma=Be

mariannemor1 skriver:

Hejsa...

Har bare et spørgsmål... Kan plukveer gøre ondt?? eller er det bare barnet der presser sig nedaf at det gør ondt??. Er der nogen der kender til dette?? Jeg er nu 37+2 mvh Marianne

Altså jeg har læst mig til, at plukveer ikke må gøre ondt - men nærmere kan være ubehagelige  Men jeg har ikke selv mærket nogen

Anmeld

18. maj 2011

Muffinmus

SAGTENS..det gjorde mine med begge unger og det er helt normalt i den sidste del af graviditeten:-)

DEt er jo gode sammentrækninger der modner dig til de rigtige veer, og de sidste par uger eller flere, kan de faktisk gøre pænt nalle nogle gange...og det er ok når du er så langt som du er jo:-)

Anmeld

18. maj 2011

mariannemor1

Tak for svarerne..  Så ved jeg hvad der sker...

Anmeld

18. maj 2011

Mother-love

mariannemor1 skriver:

Hejsa...

hej

jeg er selv 36+6 idag og jeg har også i et stykke tid haft ret meget ubehag når jeg får plukveer hvilket jeg får mange af men fik afvide at ligeså meget grunden til at de er ubehagelige er fordi den bette prinsesse jeg har inde i maven er meget aktiv og derfor har en øm moderkage og meget øm maveskind.

Så ja jeg har fået afvide at det er meget normalt at det er ubehageligt at få plukveer til sidst i graviditeten

Anmeld

18. maj 2011

lukasmor

Katte87 skriver:

Altså jeg har læst mig til, at plukveer ikke må gøre ondt - men nærmere kan være ubehagelige  Men jeg har ikke selv mærket nogen

Det samme har jeg fået at vide af min jordemoder + min veninde fik det at vide hos hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.