Kan der stadig være håb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Pige1984

Hej.

Jeg begnyndt  i behandling med Pergotime og Pregnyl i den her cyklus. Forventer mens lørdag som godt må blive væk.

Jeg har fredag til mandag haft underlive følelser i underlivet fik et ordenlig jag fredag morgen og siden da har jeg haft en slags mens murren lige som der er noget der hiver og niver. Havde mega hovedpine fra mandag aften til og med til tirsdag aften. 

Og tog så en test idag og den var negativ (ville være 3+4 idag hvis der er noget). Men kan der stadig være håb eller skal jeg regne med at mensen kommer.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

baby84

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg begnyndt  i behandling med Pergotime og Pregnyl i den her cyklus. Forventer mens lørdag som godt må blive væk.

Jeg har fredag til mandag haft underlive følelser i underlivet fik et ordenlig jag fredag morgen og siden da har jeg haft en slags mens murren lige som der er noget der hiver og niver. Havde mega hovedpine fra mandag aften til og med til tirsdag aften. 

Og tog så en test idag og den var negativ (ville være 3+4 idag hvis der er noget). Men kan der stadig være håb eller skal jeg regne med at mensen kommer.........

ja det er der helt sikker. Selv med  clearblue digital som skulle kunne bruges op til 4 dage før skriver de at der kun er 50% chance sandsynlighed for positiv test (selvom man skulle være gravid) når man tester så tidligt. Du kan være heldig at få en positiv test så tidligt, men kan ikke regne med en et negativt svar så tidligt..held og lykke

Anmeld

18. maj 2011

Lisbeth1985

Der er helt sikkert stadig håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.