Hvor mange ICSI forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange ICSI forsøg skulle til, før det lykkedes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.695 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

kvinde84

Nu da vi endelig er henvist til ICSI, er jeg ret nysgerrig efter at vide hvad vi kan forvente af behandlingen (vedr resultater). Så har jeg lavet en lille afstemning for at vide hvad jeres erfaringer er I må også gerne kommentere om i fik lavet nogen behandling med fryseæg også, osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

otlitrom

1 behandling, og guldet ligger stadig i mn mave!

Jeg fik den lange behandling, med nedregulering og hormoner i i alt 6 uger +/- et par dage. Fik taget 8 æg ud, hvoraf 4 delte sig. 2 delte sig dog ikke perfekt og blev valgt fra. 1 æg er nu babyen i maven og 1 æg er i fryseren til et senere forsøg, hvis det overlever!

Held og lykke!!

Anmeld

18. maj 2011

Tropez

Vi var igennem 2 forsøg, før det lykkedes, vi fik taget 4 æg ud i andet forsøg, 3 af dem delte sig perfekt, så vi fik sat en op og 2 i fryseren, og nu er der snart kun 10 uger til at guldklumpen skal komme til verden.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

18. maj 2011

Nessie

Vi var igennem 3 forsøg.

Første gang var der 8-9 æg (kan ikke huske det helt præcist), de 4 blev befrugtede og delte sig fint. 1 æg blev lagt op, og 3 i fryseren. Det blev ikke til noget, og vi prøvede med fryseæggene. 2 overlevede, og blev lagt op, blev gravid, blødte i uge 6, men der var sstadig liv. i Uge 12 kom en enkelt bloddråbe og jeg blev sendt til skanning, og det viste sig at den var gået til.

2. gang var der kun 1 æg der delte sig som det skulle, og det blev heller ikke til noget.

3. gang var der igen 8-9 æg, og 4 delte sig fint. 2 blev lagt op, og resulterede i en lille dreng , 2 blev lagt i fryseren.

De sidste 2 blev tøet op i efteråret, og 1 æg overlevede og blev lagt op, men blev desværre ikke til noget

Held og lykke til jer, jeg håber at I kan nøjes med 1 enkelt hormonbehandling

Anmeld

19. maj 2011

kvinde84

1000 takk for jeres svar. Der er som jeg havde forventet meget forskelligt hvor mange behandlinger man skal igennem, men man håber da altid at man kun behøves den ene. Det vil tiden så vise, men jeg håber da det bedste

Hjertelig tillykke til alle jer der har klaret denne prøvelse, og er kommet ud af det med en lille (eller stor) lækker baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.