fødselsdag og barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

akskovmose

Jeg har heldigvis tid nok endnu til at tænke på det, da vores lille gut endnu ikke er født.. har termin 3. oktober, og regner med at barnedåben (som vores 3 andre børn) bliver i januar.. Jeg bliver ligeledes 30 år i starten af januar, og jeg plejer at have det sådan når vi har nået min fødselsdag, "orker" jeg ikke flere fødselsdage, vores 3 børn og min mand, har fødselsdag i oktober, november og december, oveni 5 andre familie fødselsdage, jul, skolearrangementer osv osv.. tilmed en lille nyfødt i år (var der nogen der sagde dårlig timing 

Men mine tanker går på at slå min fødselsdag sammen med barnedåben, det er nogenlunde de samme gæster der skulle inviteres... 

Kan man det eller er det for dumt, der er meget delte meninger, min side af familien syntes det er en god ide. Hvor imod min mands side (inkl min mand) syntes det er en rigtig dårlig ide.. 

Hvad pokker gør man? (godt der er lang tid endnu, trods alt) 

Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Aves.

akskovmose skriver:

Jeg har heldigvis tid nok endnu til at tænke på det, da vores lille gut endnu ikke er født.. har termin 3. oktober, og regner med at barnedåben (som vores 3 andre børn) bliver i januar.. Jeg bliver ligeledes 30 år i starten af januar, og jeg plejer at have det sådan når vi har nået min fødselsdag, "orker" jeg ikke flere fødselsdage, vores 3 børn og min mand, har fødselsdag i oktober, november og december, oveni 5 andre familie fødselsdage, jul, skolearrangementer osv osv.. tilmed en lille nyfødt i år (var der nogen der sagde dårlig timing 

Men mine tanker går på at slå min fødselsdag sammen med barnedåben, det er nogenlunde de samme gæster der skulle inviteres... 

Kan man det eller er det for dumt, der er meget delte meninger, min side af familien syntes det er en god ide. Hvor imod min mands side (inkl min mand) syntes det er en rigtig dårlig ide.. 

Hvad pokker gør man? (godt der er lang tid endnu, trods alt) 

Annette

Man gør som man selv har lyst til..

Anmeld

18. maj 2011

oerbaek

Det gjorde vi da min 2 søn skulle døbes, der hed det dåb og min 25 års fødselsdag, så det syns jeg godt i kan

Anmeld

18. maj 2011

Caroline86

Hej synes da bare I skal gøre det præcis som I har lyst til!!!

Hvis det passer Jer og Jeres overskud bedst at slå det sammen, så synes jeg det ville være dumt andet

Da min svogers datter skulle døbes holdt de også svogers kærestes fødslesdag samme dag... Og det fungere helt fint! Hendes fødselsdag faldt ret meget i baggrunden og helt ærligt tænkte jeg ikke rigtigt over at det også var fødselsdag... De holdt den traditionelle søndags dåb med efterfølgende brunch...

Da vi holdt dåb holdt var det en lørdag eftermiddag og der havde måske været "bedre plads" til også at fejre en fødselsdag da vi fortsatte "festen" til langt ud på aftenen

Men gør det da som I har lyst!!

knus

Anmeld

18. maj 2011

akskovmose

Det er nok tankerne om en stille og rolig dag som tiltaler mig mest, tror nu også enden af det bliver at de to bliver slået sammen 

Anmeld

18. maj 2011

quar20

vi holdte 2års fødselsdag og barnedåb for lillebror på samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.